۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۷۵۱۳۸
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

جذب ۱۶۰ طلبه در حوزه علمیه برادران لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان به آغا سال تحصیلی در حوزه های علمیه سراسر کشور در اوایل شهریور ماه اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۶۰ طلبه جدیدالورود جذب مدارس علمیه استان می شود.
طلبه

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به مراحل پذیرش طلاب جدیدالورود در مدارس علمیه برادران اشاره کرد و بیان داشت: آخرین مرحله پذیرش دوره اختبار و تثبیت است.

وی با اشاره به اینکه دوره اختبار و تثبیت تا 10 شهریور ماه باید برگزار شود، افزود: این دوره تثبیتی در برخی مدارس تمام شده و در برخی مدارس نیز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه مدرسه علمیه برادران در شهرستان های لرستان خاطرنشان کرد: امسال بر اساس ظرفیت مدارس و توانمندی و شرایط داوطلبان پس از مراحل پذیرش 160 نفر به عنوان طلبه جدیدالورود جذب این مارس خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی در شهریور ماه یادآور شد: در دوره اختبار و تثبیت طلبه های جدیدالورود با دروس ابتدایی حوزه و فضای مدارس علمیه آشنا می شوند و سال تحصیلی جدید را در کنار دیگر طلاب آغاز می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با اشاره به تحصیل طلبه های لرستانی در سطح یک، دو و سه حوزوی خاطرنشان کرد: تحصیل طلاب در پایه های مختلف و در مدارس علمیه استان فرصتی مناسب برای ادامه تحصیل طلبه ها در سطوح مختلف در استان و بهره مندی از ظرفیت طلاب در عرصه های تبلیغی است.

وی اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 300 طلبه لرستانی در مدارس علمیه برادران استان لرستان مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات