۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۷۵۱۳۴
حجت الاسلام عباس زاده:

ویژه برنامه های دهه ولایت در ۵۶ بقعه متبرکه لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت خبر داد و گفت: این مراسم به میزبانی ۵۶ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
بقاع متبرکه

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌ زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برنامه های دهه ولایت با محوریت «ولایت علوی اکمال دین نبوی» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 56 بقعه متبرکه استان لرستان میزبان ویژه برنامه های دهه ولایت هستند، عنوان کرد: این برنامه ها با حضور مبلغان بومی و غیر بومی برگزار می شوند.

برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در بقاع متبرکه

حجت الاسلام عباس زاده از برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار داشت: دعای عرفه نیز در 10 امام زاده شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مراسم قرائت دعای عرفه در امامزاده زیدبن علی(ع) خرم آباد، امامزاده جعفر(ع) بروجرد، امامزادگان ابوالوفا و محمد(ع) کوهدشت، بقعه متبرکه حضرت قاسم(ع) لیگودرز و بقعه امامزادگان زید و قاسم(ع) شهرستان ازنا ودر دیگر شهرستان ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان به ضرورت حضور مبلغان در بقاع متبرکه اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان در بقاع متبرکه و در جمع زائران امری ضروری برای روشنگری و معرفت افزایی به ویژه بین قشر جوان است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و وجود شبهات خاطرنشان کرد: مبلغان با حضور در بقاع متبرکه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان خنثی کننده توطئه های دشمن هستند.

حجت الاسلام عباس زاده  بیان داشت: پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان و بصیرت بخشی در جامعه امری مهم برای تقویت باور و اعتقادات این قشر و تقویت معنویت و اخلاق در جامعه است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات