۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۷۵۱۱۸

برگزیدگان جشنواره عکس رضوی معرفی شدند

آثار و نفرات برتر هشتمین جشنواره بین المللی عکس رضوی از میان دو هزار و ۶۰۷ اثر ارسال شده به دبیرخانه، معرفی و با اهدای جوایزی تجلیل شدند.
حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، در بخش تک عکس جلوه های زیارت جشنواره عکس رضوی، از مجموع یکهزار و 194 اثر، تعداد ١٢٣ اثر در مرحله اول انتخاب شدند، از این میان ١٣ اثر به نمایشگاه راه یافتند و در نهایت آثار 'حمید عزیزی‌خانقاهی' از کرمانشاه، 'امیرمهدی نجف‌لوشهیر' از همدان و' ابراهیم علیپور' از بانه به عنوان آثار برتر در این بخش شناخته شدند.

همچنین در بخش تک عکس خلافانه از میان ٣٠٤ اثر رسیده، تعداد ٤٤ اثر در مرحله اول انتخاب، از میان آنها سه اثر به نمایشگاه راه یافته و در نهایت 'جابر غلامی' از اراک و 'سعید قاسمی' از اهر به عنوان نفرات برتر در این بخش انتخاب شدند.

بنابر این گزارش، از میان یکهزار و ٢٦ اثر رسیده در بخش تک عکس معماری جشنواره عکس رضوی نیز، ١١٨ اثر در مرحله اول انتخاب شند، از بین آنها ٩ اثر به نمایشگاه راه یافتند و در نهایت' فرزانه چخماق‌ساز' از شیراز،' پریسا پشم‌تاب' از تبریز و 'فرناز دمنابی' از تهران به عنوان نفرات برتر این بخش اعلام شدند.

از میان ٤٩ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس جلوه های زیارت نیز تعداد ٤٩ مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و از این میان دو مجموعه اثر به نمایشگاه راه یافت.

همچنین از میان ١٤ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس خلاقانه جشنواره عکس رضوی، تعداد دو مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب شدند، اما هیچکدام از آثار شایسته ورود به نمایشگاه شناخته نشد. از میان ٢٠ مجموعه اثر رسیده در بخش مجموعه عکس معماری نیز یک مجموعه اثر در مرحله اول انتخاب و به نمایشگاه راه یافت.

هیات داوران جشنواره عکس رضوی در بخش مجموعه عکس پس از بحث و بررسی و مطابقت آثار راه یافته به نمایشگاه با قواعد و پیشینه های جشنواره، هیچ کدام از آثار را شایسته دریافت جایزه نشناخت./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات