۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۷۵۰۷۶

الوفاق بحرین خواستار آزادی فوری شیخ حسن عیسی و زندانیان سیاسی شد

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط شیخ حسن عیسی از رهبران الوفاق و نماینده سابق پارلمان بحرین و همه زندانیان سیاسی شد.
جمعیت الوفاق

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط شیخ حسن عیسی از رهبران الوفاق و نماینده سابق پارلمان بحرین و همه زندانیان سیاسی شد.

در سومین سالروز بازداشت شیخ حسن عیسی الوفاق تاکید کرد: خدشه و گزند وارد کردن به شخصیت های علما و سیاستمداران و در معرض خطر قرار دادن آن و بازداشت آنها در راستای اقدامات انتقام جویانه است و  ربطی به قانون ندارد.

الوفاق بیان کرد: آنچه بر شیخ حسن عیسی می گذرد انتقام از تاریخ سیاسی و فکری و نقش اجتماعی اش است به ویژه که وی بالاترین میزان رای یعنی ۹۳ درصد را در آخرین انتخابات قبل از خیزش مردمی سال ۲۰۱۱ به دست آورده بود و خواسته های دموکراتیک، عدالت اجتماعی، کرامت و احترام به اصول و مبادی حقوق بشر را مورد توجه قرار می دهد.

در بیانیه الوفاق آمده است: همه اتهامات وارده به شیخ حسن عیسی ساختگی با اهداف سیاسی مشخص است. شیخ عیسی از بارزترین حامیان تحرکات مسالمت آمیز در بحرین است. زندانی کردن چنین فردی اوج شکست گزینه های رژیم و تلاشی از سوی آن برای فرار رو به جلو است که عرصه سیاسی را پیچیده تر می کند و حجم شکاف میان ملت و مقامات را نشان می دهد.

الوفاق بیان کرد: بازداشت شیخ حسن عیسی نمایانگر ادامه سیاست انتقام گیری سیاسی از معارضان است. احکامی که روزانه صادر می شود صرفا سیاسی است و نمی تواند خواسته های مشروع را متوقف کند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: مهر

ارسال نظرات