۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۷۵۰۶۴
با حضور امام جمعه بندرعباس؛

دارالقرآن خیرساز روستای طبل در قشم افتتاح شد

مراسم بهره‌برداری از دارالقرآن روستای طبل قشم که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
امام جمعه

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان،​ مراسم بهره‌برداری از دارالقرآن روستای طبل قشم که با حضور آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حسین هاشمی تختی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسؤولان استانی و شهرستانی در روستای طبل از توابع جزیره قشم برگزار شد.

مسؤولان از دادن وعده‌های ناممکن پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: مسؤولان و نمایندگان مردم از دادن وعده‌های ناممکن و غیرقابل انجام پرهیز کنند که اینگونه وعده‌ها اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی  اظهار داشت: برخی‌ها سعی در ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه دارند و مرتب با سیاه‌نمایی، قصد ایجاد تنش و نگرانی در میان مردم دارند.

وی افزود: ملت ایران شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و همه ما باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: برخی مطالب خلاف واقع در خصوص شرایط کشور عنوان می‌کنند و می‌گویند که ایران اسلامی در این سالها هیچ رشد و توسعه‌ای نداشته است.

نعیم‌آبادی بیان داشت: این در شرایطی است که امروز شاهد رشد و عمران در اقصی نقاط ایران اسلامی هستیم و ملت ایران هیچ‌گاه، جایگاهی که امروز دارد را نداشته است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: پیام غدیر مربوط به تاریخ بشر است و امروز دنیا نیازمند این پیام است.


همگرایی خوبی میان نمایندگان هرمزگان برای حل مشکلات وجود دارد

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر مسؤولان برای رفع مشکلات جامعه، گفت: هم اکنون همگرایی خوبی میان نمایندگان استان برای حل مشکلات وجود داد.

احمد مرادی اظهار داشت: وجود همگرایی و وحدت هر چه بیشتر، سرعت توسعه و رفع مشکلات استان را دوچندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید با صداقت و درستی در کنار مردم باشیم، افزود: امیدواریم که با همگرایی و تلاش هر چه بیشتر و حمایت‌های دولت بتوانیم مشکلات و کمبودهای استان را برطرف کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه، خاطرنشان کرد: راه اندازی دارالقرآن گامی ارزنده و از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد.

بستر لازم برای مشارکت مردم در امور خیر فراهم شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دین مبین اسلام بر مشارکت در امور خیر تاکید بسیاری شده، گفت: باید بستر لازم برای مشارکت در امور خیر در جامعه فراهم شود.

حسین هاشمی تختی اظهار داشت: باید خیران را با نیازهای مردم در بخش‌های مختلف آشنا کنیم تا فقط در یک بخش مثلا ساخت مسجد یا مدرسه اقدام نشود.

وی افزود: ظرفیت‌های فراوانی در امور خیریه وجود دارد که با هدایت آن به سمت‌های مورد نیاز جامعه، می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود سه عنصر تقوا، عدالت و علم می‌تواند جامعه را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد که خوشبختانه امروز ما شاهد وجود این سه عنصر مهم در کشور هستیم.

هاشمی تختی با بیان اینکه مردم هرمزگان مشارکت خوبی در امور خیر در بخش‌های مختلف از جمله مدرسه‌سازی، راه‌سازی، مسجدسازی و دیگر بخش‌ها دارند، گفت: با وجود تلاش‌های بسیار مسؤولان و مردم، باز هم کاستی‌هایی در استان وجود دارد که رفع آنها با اعتبارات دولتی امکان پذیر نبوده و نیازمند حضور خیران است./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات