۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۷۵۰۵۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تکریم آزادگان، تجلیل از مروت و مردانگی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تجلیل و تکریم از آزادگان را تجلیل از مروت و مردانگی دانست.
دیدار آزادگان

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در دیدار جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس با اشاره به جنگ تحمیلی ۸ ساله و ایثار و فداکاری های جوانان این مرز و بوم اظهار داشت: رزمندگان اسلام در برابر رژیمی ایستادند که با حمایت های آمریکا، تجهیزات نظامی، شیمیایی شوروی سابق، آلمان و فرانسه و همچنین با کمک های مالی اعراب منطقه قصد داشت نظام اسلامی که ۱۹ ماه از پیروزی آن سپری میشد سرنگون سازد.

امام جمعه تبریز افزایش فشارهای سیاسی به انقلاب اسلامی و تسلط بر نفت منطقه را از جمله اهداف جنگ عراق علیه ایران عنوان کرد و گفت : در این جنگ تحمیلی اگر نبود ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان، غلبه ای حاصل نمیشد و اقتدار و استقلال امروز نظام اسلامی نیز به وجود نمی آمد.

وی با تقدیر از برگزاری مراسم هایی که خاطرات آن دوران را برای آزادگان زنده می کند، گفت: این حرکت های سمبلیک بسیار کار ضروری و امر پسندیده ای است، اما باید در طول سال به فکر این انسان های وارسته و از خود گذشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: رسیدگی به امور جاری و مشکلات آزادگان و فرزندان آنها باید در اولویت باشد و در کنار این موضوع با طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی آموزه های آن دوران توسط آزادگان به نسل جدید منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تجلیل و تکریم از آزادگان را تجلیل از مروت و مردانگی دانست و گفت: این انسان های فداکار در خاک دشمن با مقاومت و بزرگی منشی در برابر زور و ظلم و شکنجه تسلیم نشدند و در نهایت با پیروزی بر دشمن سرافرازانه به میهن عزیزمان بازگشتند.

گفتنی است، در این دیدار صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با گرامیداشت سالروز آزادگان به میهن از فعالیت و برنامه هایی که برای آزادگان در این بنیاد وجود دارد گزارش داد و تعدادی از آزادگان به بیان خاطرات اردوگاه های مختلف که در عراق در آنها اسیر بودند پرداختند./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات