۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۷۵۰۴۵
آیت الله طباطبایی نژاد:

دولت برای حل مشکلات نظام مند عمل کند| انقلاب هرگز توقف نداشته است

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان این که انقلاب اسلامی هرگز توقف نداشته است، گفت: در طول ۴ دهه ای که از انقلاب می گذرد هیچگاه ندیده ایم که این انقلاب مقدس از پا بایستد و همواره در حال پیشرفت بوده است.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان صبح امروز در همایش «نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی» که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این علما در روایات به عنوان ستارگان آسمان معرفی شده اند، گفت: کشتی بانان در قدیم الایام راه خود را از طریق ستارگان پیدا می کردند، بر این اساس اگر امروز روحانیت از نقش هدایت گری خود غافل شود، بدون تردید انقلاب ضربه می بیند.

وی مشکل جامعه را عدم احساس مسؤولیت متولیان فرهنگی نسبت به پاسخگویی شبهات دانست و عنوان کرد: اساتید در نظر داشته باشند که باید نقش هدایتگری افراد جامعه را به خوبی برعهده گرفته و آن را به خوبی انجام دهند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به این که دولت اسلامی و جامعه اسلامی باید برنامه داشته باشد، ابراز داشت: دولت ما باید نظام مند حرکت و از سلیقه گرایی پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: اگر این دستاوردها را برای مردم تبیین کنیم بی شک نسبت به آینده نظام امیدوار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول 4 دهه ای که از انقلاب می گذرد هیچگاه ندیده ایم که این انقلاب مقدس از پا بایستد و همواره در حال پیشرفت بوده است؛ البته ناگفته نماند که می توانستیم بسیار بهتر از این عمل کنیم، اما آن چه که مهم است این موضوع است که انقلاب توقف نداشته است.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به این که اگر دشمنی دشمن با ناآگاهی مردم همراه شود، انقلاب با چالش مواجه خواهد شد، مطرح کرد: اگر چراغ هدایت روحانیت ضعیف و یا خاموش شود، مردم نیز به تبع ضعیف و یا خاموش می شوند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات