۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۷۵۰۴۴
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خبر داد؛

راه اندازی بسیج اساتید در حوزه قم، تهران، مشهد و اصفهان

حجت الاسلام گواهی از راه اندازی سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه در حوزه های قم، تهران، مشهد و اصفهان خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اساتید حوزه به این جریان جذب شده اند.
همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور صبح امروز در همایش «نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی» که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که یکی از برکات این همایش ها حضور روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب بوده است، گفت: در طول این سال ها توانسته ایم کارهای بسیار خوبی را در زمینه حوزه انقلابی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: این که برخی می گویند حوزه علمیه باید انقلابی بشود، سخن اشتباهی است، زیرا این انقلاب از دل این حوزه شکل گرفته و آن چه که مد نظر است این است که حوزه علمیه باید انقلابی بماند.

حجت الاسلام گواهی با بیان این که یکی از افتخارات حوزه علمیه که گواه انقلابی بودن آن است، این می باشد که بیش از 350 هزار آزاده در دفاع مقدس داشته است، ابراز داشت: یکی از مظلومیت های حوزه همین است که برخی افراد بدون تحقیق و بررسی در مورد آن قضاوت می کنند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: حوزویان همچنین در زمینه دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیز حضور داشته اند و بیش از 35 نفر طلبه ایرانی شهید مدافع حرم داشته ایم که این آمار رسمی است و کسانی که از طریق فاطمیون و زنبیون به دفاع از حریم اهل بیت(ع) رفته اند شامل آن نمی شود.

وی با بیان این که طلاب و روحانیون در گروه های جهادی نیز رتبه اول را دارند، مطرح کرد: حوزویان در این زمینه حضور بسیار فعالی دارند و ما تقریبا اردوی راهیان نوری نداریم که در آن طلاب و روحانیون حضور نداشته باشند.

حجت الاسلام گواهی از راه اندازی سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه در حوزه های قم، تهران، مشهد و اصفهان خبر داد و گفت: تا کنون بیش از 2 هزار و 500 نفر از اساتید حوزه به این جریان جذب شده اند.

وی یادآور شد: امروز بصیرت دادن به طلاب و روحانیون بسیار مهم است و باید حواسمان باشد که بدین وسیله انقلاب اسلامی را در جایگاه اصلی خودش تثبیت کنیم./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات