۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۷۴۹۷۸
به میزبانی جامعه ایمانی مشعر برگزار شد؛

تجلیل از خانواده شهید حدادیان در نهمین همایش هیأت‌های محوری

مراسم اختتامیه نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور امروز با تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادیان برگزار شد.
شهید حدادیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با حضور و تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادیان همراه بود.

پس از پخش مستند شهید محمد حسین حدادیان شهید بسیجی و هیأتی که در مسیر حفظ امنیت و مقابله با فرقه انحرافی دراویش گنابادی به درجه رفیع شهادت رسید، مراسم تجلیل از والدین وی با حضور سادات طلبه و فعالان جامعه ایمانی مشعر و هیأت‌های مذهبی برگزار شد.

در ادامه این مراسم، پدر شهید حدادیان بیان کرد: محمد حسین تلاش زیادی کرد تا ورود جدی در عرصه مقابله با فتنه دراویش داشته باشد، اما با این کار موافقت نشد.

وی با بیان این‌که شهید حدادیان پس از عدم موافقت به هیأت شهادت حضرت زهرا(س) رفت، گفت: در اواخر هیأت با حضور وی در این برنامه موافقت شد و محمدحسین هم به صف حامیان امنیت پیوست؛ موقعیت خاصی در منطقه حاکم و شرایط به شدت حساس بود.

پدر شهید حدادیان ادامه داد: محمدحسین در ساعت 4 صبح به اسارت گرفته شد؛ در این ماجرا یک خودروی سمند به شدت با وی برخورد کرده بود و پس از زمین خوردن محمد‌حسین و اسارت ایشان، او را با 50 تیر به شهادت رساندند.

وی درباره حضور رهبر انقلاب در منزل خود مطرح کرد: شش روز پس از شهادت ایشان، هیأتی از سوی رهبر معظم انقلاب و چند روز بعد شخص حضرت آقا به منزل ما آمدند و با بیانات حکیمانه و آرام‌بخش خود سبب آرامش ما شده و فرمودند که برای یک شهید تمام این حوادث در هنگام شهادت مثل یک لحظه از اسب بر زمین خوردن است.

در ادامه این مراسم مادر شهید حدادیان با بیان این‌که محمد حسین‌ها فدایی رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: یکی از دغدغه‌های شهید حدادیان در این ایام پاره شدن عکس ایشان بود که گویا تمام دنیا بر سر ایشان خراب شد.

این مادر شهید بیان کرد: محمد حسین فدا شد تا حضرت آقا ضربه نخورد، ما و امثال ما نیز فدای رهبر عزیزمان هستیم تا ایشان و راه ایشان زنده بماند.

وی با اشاره به صفات بارز شهید حدادیان مطرح کرد: مهمترین ویژگی‌های شهید حدادیان اخلاص و ولایت مداری بود، شهید با اخلاص تلاش خود را برای مصون ماندن این عرصه از شر دشمنان بکار بسته بود و این صفات سبب شهادت ایشان به این سبک شد.

مادر شهید حدادیان افزود: محمدحسین در وصیت نامه خود بیان می کرد که به پیروی از حضرت علی اکبر(ع) به سوریه می روم و خداوند نیز به حسب این اخلاص چنین اجری به وی داد./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات