۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۷۴۹۷۵
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛

‏ نمایشگاه عکس جلوه های مقاومت و ایستادگی افتتاح شد

‏ نمایشگاه عکس جلوه های مقاومت و ایستادگی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افتتاح شد.
نمایشگاه عکس جلوه های مقاومت و ایستادگی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی نمایشگاه عکس جلوه های مقاومت و ایستادگی آثار سید جلیل حسینی زهرایی در نگارخانه شماره 2 پایتخت فرهنگی جهان اسلام افتتاح شد.

جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامی داشت این روز اظهار داشت: دراین نمایشگاه عکسهایی از دوران اعزام به جبهه های جنگ تحمیلی و نیزسالروزبازگشت آزادگان در مناطق مرکزی مشهد از جمله میدان شهدا و... به نمایش گذاشته شده بود.

وی ادامه داد: دراین آثار ارزشهای مبتنی بر دفاع مقدس و نیز رشادت های رزمندگان در فضای شهری جلوه های زیبایی داشت.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: شور و نشاط جامعه به واسطه بازگشت آزادگان وایستادگی و دفاع از میهن و نیز نگرانی خانواده در اعزام رزمندگان به خوبی جلوه گر بود.

وی ابراز کرد: اگر امروز در جامعه شاهد پیشرفت و آبادانی هستیم همه ی آن را مدیون مقاومت وایثار رزمندگان هستیم که باید جوان ایرانی به این هویت توجه ویژه ای داشته باشد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از دو آزاده سرافراز این اداره کل، خلیل الله عراقی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور و افشین تحفه گر معاون هنری و سینمایی این اداره کل تقدیر کرد.

یادآور می شود این نمایشگاه توسط امور ایثارگران و معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری موسسه پیام آزادگان، انجمن عکاسان خراسان رضوی و موسسه فرهنگي هنري همايش سازان باران توس برگزار شد./۸۶۱/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات