۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۷۴۹۷۲
حاج مهدی رسولی:

عدالت‌طلبی، مهمترین بحث گفتمان انقلابی است

مداح و فعال انقلابی کشور گفت: یقینا یکی از مهمترین و جدی‌‌ترین مباحث و گفتمان‌های انقلاب اسلامی بحث عدالت‌محوری و عدالت طلبی است.
حاج مهدی رسولی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی رسولی مداح و فعال مذهبی کشور در دومین روز از نهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به وظایف جوانان انقلابی و حزب‌اللهی اظهار داشت: مهمترین وظیفه جامعه حزب اللهی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، تبیین و روشنگری درباره جریان فکری امامین انقلاب است.

عدالت‌طلبی، مهمترین بحث گفتمان انقلابی

این مداح و فعال مذهبی کشور ادامه داد: یقینا یکی از مهمترین و جدی‌‌ترین مباحث و گفتمان‌های انقلاب اسلامی بحث عدالت‌محوری و عدالت طلبی است.

وی با بیان این‌که با حوزه اندیشه‌ای و فکری قوی در منابع اولیه، می‌توان مبانی را به مضمون تبدیل و در قالب شعر و... در هیأت‌ها مطرح کرد، گفت: به همین جهت حضور در چند عرصه از جلسات بزرگ مردمی ضروری است.

سبک زندگی علوی، تکمیل کننده جریان مطالبه‌گری

رسولی اضافه کرد: اگر مطالبه‌گری به یک زبان اعتراضی و عمومی تبدیل شود، سبک زندگی علوی را نیز بایستی در کنار آن گوشزد کرد، چراکه تکمیل کننده این جریان است.

وی خاطرنشان کرد: هر سال در هیأت خود در زنجان یک موضوع محوری را انتخاب کرده و بر اساس این جریان، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و کار جلو می‌رود، یکی از موضوعات محوری برای شعرا و مداحان خطبه منای امام حسین(ع) بوده که تمرکز و بسط آن از سوی جامعه مداحان امری لازم است.

تمرکز بر مباحث تاریخی امری ضروری در هیأت‌ها

این مداح و فعال مذهبی کشور تأکید کرد: برای طرح مطالب روز مانند مطالبه‌گری در هیأت‌ها، ضروری است که روی موضوعات تاریخی تمرکز و برشی از آن را بیان شود، که از جمله آنها می توان به خطبه منای امام حسین(ع) اشاره کرد.

گفتنی است حاج مهدی رسولی در ادامه با قرائت چند قطعه مداحی، اشعار و محتواهای فرهنگی به ارائه و تفهیم این الگو پرداخت./۸۷۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات