۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۷۴۹۶۹
امام جمعه موقت خرم آباد:

قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی برخورد کند

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به وجود مشکلات داخلی در کشور و سوء استفاده مفاسد اقتصادی در تشدید این مشکلات گفت: مردم انتظار دارند قوه قضاییه با این مفاسد برخورد کند.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز بازگشت ورود آزادگان به کشور عنوان کرد: آزادگان مصداق صابرین، صالحین، تقوا پیشگان و نجات یافتگان هستند که نصرت الهی شامل حال آنها شد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی گفت: امروزه دشمنان نظام در جنگ اقتصادی آبروی نظام و انقلاب را هدف قرار داده اند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه وجود مفاسد اقتصادی در شرایط کنونی باید مورد بررسی ویژه قرار گیرد، تصریح کرد: با برخورد جدی با مفاسد اقتصادی باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد جدی با مفاسد اقتصادی افزود: قوه قضاییه باید در برخورد با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در کشور به صورت قاطع ورود پیدا کند.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی را لازمه بهبود بخشیدن به شرایط اقتصادی جامعه دانست و عنوان داشت: این مهم لازمه جلب اعتماد عمومی و وحدت بین ملت است.

وی در ادامه با اشاره به انتظار مردم از قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: باید اطلاعات صحیح و شفاف به مردم منعکس شود و آرامش جامعه حفظ شود.

ایران اسلامی شروع کننده هیچ جنگی نیست

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به هدف آمریکا در راستای ایجاد ناامنی در منطقه گفت: دشمن می داند در این صورت همچون گذشته با شکست مواجه می شود.

وی با یادآوری به اینکه ایران در طول این 40 سال گذشته شروع کننده هیچ جنگی نبوده و در آینده نیز نخواهد بود، ادامه داد: دولتمردان آمریکا از توانمندی های متخصصان و نیروی ایمان ملت ایران هراس دارند.

مدیریت صحیح مهم ترین عامل رفع مشکلات کشور است

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور اظهار داشت: بخشی از مشکلات ناشی از عدم مدیریت صحیح است.

وی در ادامه با تأکید بر ضروروت اصلاح مدیریت ها در درون کشور خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح لازمه رفع مشکلات داخلی است، مدیران و مسؤولان باید در زمینه های مختلف هوشیار باشند و به موقع عمل نمایند./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات