۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۷۴۹۶۴
امام جمعه تبریز:

مردم انتظار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی دارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر مقابله جدی با مفاسد اقتصادی در کشور، گفت: قوه قضائیه باید با کانون های بحران آفرین در کشور برخورد قاطع داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه بیش از هر چیز و هر زمان به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی و کار مشترک از سوی مسئولان اجرایی، قوه قضائیه و نمایندگان مجلس گره گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و همان طوریکه رهبر معظم انقلاب در دیدار قشرهای مردم از استان های مختلف بیان فرمودند “عامل اصلی گرانی؛ مسائل مدیریتی است نه تحریم “

امام جمعه تبریز افزود: فاصله گرفتن مسئولان از مردم و آرمان ها و ارزشهای انقلاب و داشتن خوی اشرافیگری ریشه های فساد در اقتصاد را موجب میشود و به دنبال آن نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی مردم را به لحاظ معیشتی در تنگنا قرار میدهد که امروز شاهد آن هستیم.

وی با تاکید بر حضور دوره های مسؤولان در بین آحاد مردم و مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین گفت: هیچ کس منکر این نیست که تحریم ها بر اقتصاد داخلی اثر گذار بوده است اما عمده مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عدم مدیریت و تدبیر قوی از سوی مسئولان اجرایی کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید با کانون های بحران آفرین در کشور برخورد قاطع داشته باشد، تصریح کرد: اخیراً قوه قضائیه نیز با کسانی که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه ساز مسائل سکه و ارز و کاهش ارزش پول ملی شده اند و همچنین کسانیکه اقلام ضروری مردم را احتکار کرده بودند اقدامات خوبی انجام داده است.

امام جمعه تبریز گفت: رؤسای قوای سه گانه باید با تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت ریشه کنی فساد و فقر اقدامات موثری بردارند چرا که تحمل مشکلات اقتصادی را دارند اما از فساد و بی عدالتی و تبعیض بیزارند و اعتراض آنها در این موضوع به حق است که باید مسئولان پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با بیان اینکه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در خصوص نقشه های دشمن وظیفه همه نخبگان سیاسی و اقتصادی است، گفت: نظام سلطه با هوچیگری و عملیات روانی در تلاش است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را به آشوب های خیابانی تبدیل کند تا شاید از این طریق بتواند به نظام اسلامی ضربه ای وارد کند./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات