۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۷۴۹۶۳

برگزاری همایش «مدیریت علوی الگوی مدیریت اسلامی» در تبریز

همایش بین المللی شهرداران شیعه جهان اسلام با عنوان «مدیریت علوی الگوی مدیریت اسلامی» در تبریز برگزار خواهد شد.
حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای بنیاد در تبریز با تأکید بر این‌که به دنبال ارتقای سطح معرفت دینی و بصیرت مردم نسبت به واقعه غدیر هستیم، اظهار داشت: از هر ظرفیت ممکن برای تحقق این امر استفاده خواهیم کرئ.

وی با بیان این‌که انتخاب تبریز در سال 2018 میلادی به عنوان پایتخت نمونه گردشگری جهان اسلام؛ فرصتی برای معرفی هویت شیعی این خطه از کشور است، گفت: تبریز نخستین پایتخت جهان تشیع نیز شناحته می‌شود، با این اوصاف رویداد تبریز 2018 بهترین فرصت برای تبیین مؤلفه‌های دینی و هویت شیعی آذربایجان و تبریز است.

حجت الاسلام کاملی‌فر در ادامه با تشریح برخی از برنامه‌های بنیاد غدیر در تبریز اظهار داشت: قرار است شبیه سازی واقعه غدیر در مناطق مختلف شهر تبریز برگزار شود؛ براین اساس، مراسم شبیه سازی غدیر در چند پاتوق مهم تبریز از جمله فرهنگسرای بزرگ الغدیر، پارک بزرگ ائل گلی، پارک ولیعصر، پارک شمس، پارک ارم، پارک یادگار امام، عمارت شهرداری و پارک بزرگ تبریز به مدت ۱۰ شب برگزار می شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برگزاری کاروان های شادی غدیریه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اطعام مستضعفان، نامگذاری یکی از بزرگراه های تبریز به نام غدیر و برگزاری جشنواره کتابت خوشنویسی غدیر در تبریز از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی یادآور شد: با پیشنهاد بنیاد غدیر استان آذربایجان شرقی و موافقت شهردار تبریز مقرر شد، همایش بین المللی شهرداران شیعه با عنوان «مدیریت علوی الگوی مدیریت اسلامی» تا پایان امسال در تبریز برگزار شود؛ مقدمات این همایش بین المللی همزمان با دهه امامت و ولایت در استان آذربایجان شرقی کلید زده خواهد شد.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که تمام برنامه‌ها تحت اشراف نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اجرایی می شود، گفت: سعی حداکثری بر آن است که عموم برنامه‌های پیش‌بینی شده به صورت مردمی برگزار شود، از این رو به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد هستیم./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات