۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۷۴۹۵۹
همزمان با سالروز شهادت امام باقر؛

یادواره شهدای روحانی استان زنجان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم گرامی داشت ۴۳ روحانی شهید استان زنجان همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) خبر داد.
شهدای روحانی

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری یادواره گرامی داشت 43 روحانی شهید استان زنجان همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: دومین یادواره ۴۳ شهید روحانی استان ۲۸ مردادماه در حسینیه اعظم زنجان با حضور طلاب و روحانیون سراسر استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ایثارگری های روحانیت در قبال ترویج دین مبین اسلام، اظهار داشت: روحانیون نقش بسیار مهمی در تمام عرصه‌ها داشته و در راستای ترویج شعائر اسلامی و تبیین آرمان انقلاب اسلامی بسیار جان‌فشانی کردند.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به لزوم حضور روحانیت مانند گذشته در صحنه های انقلاب، تأکید کرد: شهدای روحانی پیشگامان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و در میدان ترویج آرمان‌ها و شعائر انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی هم باید بازهم خوش بدرخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت حضور آگاهانه روحانیت در عرصه جنگ نرم، افزود: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و در این میان تمام روحانیون باید نسبت به آگاه‌سازی افکار عمومی فعالیت کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که روحانیان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم طلاب و روحانیان در راستای اعتلای فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند، چراکه با تحقق این امر نسبت به خون شهدای روحانی ادای دین کرده ایم.

حجت الاسلام صفی یاری در پایان با اشاره به سخنران ویژه این مراسم معنوی، گفت: افزون بر سخنرانان استانی این یادواره بزرگ، حجت‌الاسلام گواهی، رئیس بسیج طلاب کشور نیز در این مراسم گرامی داشت سخنرانی خواهد کرد./935/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات