۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۷۴۹۵۶
آیت الله طبرسی:

ملت ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی آمریکا خواهد ایستاد

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهد ایستاد، گفت: این ملت هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهد شد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن عزیز اسلامی، گفت: آزادگان نماد و تجلی صبر و استقامت در جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که آزادگان به طور حتم اسوه صبر و استقامت در جامعه اسلامی هستند، افزود: امروز جامعه ما به ویژه نسل جوان باید این مردان بزرگ تاریخ را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

آیت الله طبرسی با بیان این که آزادگان ضمن حضور در جبهه های حق علیه باطل، سختی ها و مشکلات دوران اسارت را به عشق ولایت و نظام اسلامی تحمل کردند، بیان داشت: اگر نقش آفرینی و مجاهدت این عزیزان نبود عزت و عظمت امروز را نداشتیم.

وی با بیان این که آزادگان با تحمل سختی های دوران اسارت ایستادگی، صبر و مقاومت را به رخ همه جهانیان کشیدند، گفت: تحمل آن شرایط سخت دوران اسارت انسان های مقاومی را می طلبید و هر کسی توان تحمل آن شرایط را نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آزادگان قهرمانان واقعی کشورمان هستند که باید قدردان آنها باشیم، خاطرنشان کرد: با مردان بزرگ با تقوا و ایمان قوی توانستند سختی ها و رنج های ناشی از شکنجه و غربت را تحمل کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که ایمان قوی و راسخ آزادگان سرافراز کشورمان موجب شکست بسیاری از توطئه های دشمن بعثی شد، تصریح کرد: امروز این تاریخ سازان میهن اسلامی با صبر، استقامت و ایثار خود به افرادی الگو در جهان تبدیل شده اند.

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن چنین بزرگ مردانی هیچ گاه در برابر توطئه دشمنان شکست نخواهد خورد، خاطرنشان کرد: امروز نیز رمز پیروزی کشور در برابر توطئه دشمن ایستادگی و مقاومت جانانه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکای جنایت کار تصور می کند با فشارهای اقتصادی می تواند ملت بزرگ ایران را از مسیر انقلاب منحرف کند، گفت: این مردم تعلیم یافته مکتب عاشورا و کربلا هستند و حاضرند در راه آرمان های انقلاب جان خود را نیز تقدیم کنند اما زیر بار ذلت و خواری نخواهند رفت.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهند ایستاد، افزود: این ملت هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مسائل اقتصادی را باید با تدبیر و مدیریت صحیح در داخل کشور حل کنیم، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصادی را به تحریم های دشمنان ارتباط دهیم این در حالی است که منشأ بسیاری از این مشکلات به دلیل ضعف داخلی است.

امام جمعه ساری با بیان این که تحریم ها آثار آن چنانی بر اقتصاد داخلی ما ندارد و این عدم مدیریت صحیح است که شرایط اقتصادی را ملتهب می کند، بیان داشت: نباید با بی تدبیری فضای اقتصادی کشور ملتهب و متشنج شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسؤولان به ظرفیت های بومی بیشتر توجه کنند، گفت: نباید تنها به بیرون و وعده های چند کشور اروپایی دل ببندیم چون تجربه ثابت کرده نمی توان به وعده های آنها امیدوار بود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که آمریکایی ها باید رویکرد خود در برابر ملت ایران را تغییر دهند، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا باید بفهمند که ایران اسلامی یک کشور مستقل و قدرتمند است و نمی تواند با تحریم و فشار مانع از اقتدار و پیشرفت این کشور شد.

امام جمعه ساری با بیان این که در جنگ اقتصادی امروز همه مسؤولان باید لباس رمز به تن کنند، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با هر گونه سناریوریی از سوی دشمن آمادگی کامل در مسؤولان ما وجود داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود خواستار برخورد دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: نباید گذاشت عده ای از خلأهای موجود در جهت منافع خود استفاده کنند.

امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت تدبیر دولت برای بازگشت آرامش به بازار طلا و سکه تأکید کرد و افزود: دستگاه قضا نیز باید با دلالان سکه و ارز برخورد قاطع داشته باشند و با محتکران و مفسدان قاصتادی برخورد کنند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات