۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۷۴۹۳۵
حاتمی خبر داد؛

تولید بسته‌های محتوایی برای هیأت‌های مذهبی با موضوعات مختلف

مسئول تولید بسته های محتوایی هیأت‌ها گفت: بسته‌های فرهنگی هیأت‌های مذهبی در سه بخش منبری و مداحی و مدیریت عرضه می شود.
جامعه ایمانی مشعر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین حاتمی مسئول تولید بسته های محتوایی جامعه ایمانی مشعر در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور که عصر امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به بخش‌های گوناگون بسته‌های فرهنگی مشعر اظهار داشت: بستههای فرهنگی هیأت‌های مذهبی در سه بخش منبری و مداحی و مدیریت عرضه می شود.

مسئول تولید بسته های محتوایی جامعه ایمانی مشعر ادامه داد: از جمله کتاب‌های این بسته شامل کتاب لؤلؤ و مرجان است که به قلم محدث نوری نگاشته شده و شهید مطهری این کتاب را توصیه کرده است، در این کتاب به انحرافات در روضه خوانی اشاره شده و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این کتاب توصیه‌هایی کرده‌اند.

حاتمی با بیان این‌که در بسته منبری، مداح و مدیر، محتوایی در باب چهل سالگی انقلاب اسلامی عرضه می شود، گفت: حول محورهایی که از سوی کارشناسان هیأتی مطرح می‌شود موضوعاتی با اولویت بالاتر در بسته‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین بعد از اطمینان از این‌که محتوایی در محوری وجود ندارد، وارد مرحله سفارش تولید محتوا می‌شویم و تا زمانی که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اثر خوبی در این زمینه تولید کرده باشند از همان آثار استفاده می شود.

حاتمی با بیان این‌که «محور وحدت اسلامی» کتاب دیگری است که در این بسته محتوایی در نظر گرفته شده است، گفت: این کتاب به مسأله زینت بودن برای اهل بیت(ع) اشاره می کند، همچنین دو فیش منبر با موضوع راز محبوبیت امام حسین(ع) و کتاب «از قتلگاه کربلا تا قتلگاه جبهه‌ها» نیز در این بسته قرار می گیرد.

وی در ادامه به کتاب‌های دیگری که در بسته مداحی و منبری قرار داده شده است، گفت: یک روضه عالمانه و منشورات مختلفی با محوریت نظری و عملی در این بسته در نظر گرفته شده است.

مسئول تولید بسته های محتوایی جامعه ایمانی مشعر ابراز کرد: «وحدت هیأت‌ها بر پایه عشق به امام حسین(ع)» کتاب بسیار مهمی است که در خصوص شبکه سازی هیأتی بسیار کارآمد است، کتابی نیز با موضوع اربعین به مباحث مرتبط با موضوعات فرهنگی و اربعین می‌پردازد.

وی با بیان این‌که در زمینه لوح‌های فشرده سعی شده است که از لوح‌های قوی استفاده شود، گفت: هیأت انصارالولایت یزد مجموعه فعالیت‌های گرافیکی را در یک لوح فشرده به همراه تجربیات گذشته خود در اختیار قرارداده است.

حاتمی در پایان بیان کرد: «راویان شهادت» یکی از فعالیت‌های این هیأت بوده است، تجربه هیأت یامهدی(عج) واوان از جمله منشوراتی است که در قالب یک جزوه ارائه شده و در این بسته در اختیار فعالان هیأتی قرار می‌گیرد./۸۷۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات