۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۷۴۹۳۳
بیات احمدی:

هدف طرح "هر هیأت یک نمایشگاه کتاب" توسعه گفتمان انقلاب است

مسؤول طرح «هر هیأت یک نمایشگاه کتاب» گفت: این طرح با حضور ۴۰ هیأت برگزار شد و هدف آن، ترویج و توسعه گفتمان اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است.
نمایشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیات احمدی مسؤول طرح «هر هیأت یک نمایشگاه کتاب» در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور که عصر امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به گذشته این طرح «هر هیأت یک نمایشگاه» اظهار داشت: سال گذشته اولین سال اجرای طرح هر هیأت یک نمایشگاه در بسیج دانشگاه امام صادق بود.

مسؤول طرح هر هیات یک نمایشگاه کتاب ادامه داد: این طرح با حضور ۴۰ هیأت برگزار شد و هدف آن، ترویج و توسعه گفتمان اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: یکی از کارهای اصلی انجام شده در این طرح، بررسی کتاب‌های موضوع محور در جلسات تخصصی بود، در این زمینه کتاب‌هایی در انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) تولید شده است و همچنین کتاب‌های دیگر انتشاراتی‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی با بیان این‌که پس از جذب درخواست‌ها، مرحله طبقه بندی و توزیع کتاب‌ها انجام می‌شود، گفت: این کتاب ها به شکل مدت دار تحویل داده می شود تا بتوان کتاب‌ها را به فروش رساند.

وی در پایان بیان کرد: از سوی بسیج دانشجویی ۳۰ و ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف کلی نیز روی این کتب اعمال می شود؛ این کتب به شکل خانواده پسند و سؤال محور تدوین شده است و در بخش های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات