۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۷۴۹۳۲
مسئول طرح پویش آب‌رسانی جامعه ایمانی مشعر:

هدایت مطالبه‌گری مردم یک موضوع بسیار جدی است

حجت الاسلام معلی گفت: هدایت مطالبه‌گری مردم یک موضوع بسیار جدی است، از این‌رو پیش از اینکه این بحران‌ها از طرف دشمنان رصد و هدایت شود باید به این مطالبات را به خوبی عمل کرد.
معلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی معلی مسئول طرح پویش آب‌رسانی جامعه ایمانی مشعر در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور که ظهر امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به برنامه دشمنان برای ذخایر آب ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها از چند گذشته روی مسأله آب ایران تمرکز و برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مسئول طرح پویش آب‌رسانی مشعر ادامه داد: در ۲۰ خردادماه، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی با یک نمایش موذیانه قصد داشت که مسأله آب کشور را به صورت امنیتی مطرح کند و حتی پویشی به منظور کمک به مردم ایران راه اندازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز اعتراضات خیابانی خرمشهر در همین روزها بود، اولین پیامکی که از آبادان و خرمشهر رسید، از دل نخلستان‌های آبادان بود، تیم شناسایی از 4تیرماه در محل حاضر شد تا میزان بحران را شناسایی کند؛ هیأت‌های خدمت‌رسان از مناطق مختلف به منطقه اعزام و جوانان جهادی‌ وارد فاز کمک‌رسانی شدند و از تبدیل این مسأله به یک اغتشاش جلوگیری کردند.

حجت الاسلام معلی با بیان این‌که وضعیت آب آبادان نسبت به خرمشهر بدتر بود، گفت: به جهت کیفیت بد آب خرمشهر و آبادان حتی حیوانات آنها نیز تلف می‌شد.

وی بحران ایجاد شده در زمینه 4 میلیون نخل قابلیت تبدیل به یک بحران بزرگ را دارا بود، به همین دلیل با کمک هیأت‌های مذهبی و نظام جهادی که در کرمانشاه ایجاد شده بود به شبکه آبرسانی را سرعت داده شد.

مسئول طرح یاساقی العطاشا بیان کرد: این آبرسانی به شکل دقیقی انجام و همه چیز ساماندهی شده و تعامل با مردم روستاها به مدیریت بحران سرعت بخشید و این مشکل در حد آب آشامیدنی و احشام برطرف شد.

وی با بیان این‌که جوانان هیأتی علی رغم سکوت و بایکوت خبری و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای کار خود را در خدمت رسانی به مردم انجام دادند، گفت: با این حرکت انقلابی هیأت‌ها یک اغتشاش بزرگ خنثی شد، چراکه در صورت بی‌آبی مردم، دشمنان می توانند حرکت مردم را منحرف کنند.

حجت الاسلام معلی عملکرد واحد هیأت‌ها را زمینه تبدیل به یک منبع قدرت نرم توصیف کرد و افزود: در این روزهای سخت کار در آبادان حتی مدافعان حرم در سوریه نیز از ما درخواست شماره حساب می‌کردند تا به این پویش کمک کنند.

وی در پایان تأکید کرد: هدایت مطالبه‌گری مردم یک موضوع بسیار جدی است، از این‌رو پیش از اینکه این بحران‌ها از طرف دشمنان رصد و هدایت شود باید به این مطالبات را به خوبی عمل کرد، اما برخی اقتصاددانان این مطالبات را به بیراهه می‌کشانند./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات