۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۷۴۸۹۷
خطیب و فعال فرهنگی حوزه علمیه قم:

به بهانه فساد فرزندان برخی مسؤولان نباید مردم را از ادامه انقلاب ناامید کرد

حجت الاسلام موسوی گفت: نباید مردم را به بهانه فساد فرزندان برخی از مسؤولان از کلیت نظام و نسبت به ادامه انقلاب ناامید کرد.
مطالبه گری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسین موسوی خطیب و فعال فرهنگی حوزه علمیه قم در نهمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور که ظهر امروز از سوی جامعه ایمانی مشعر در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی در کمک به مطالبه‌ عمومی اظهار داشت: متأسفانه برخی مسؤولان از خدا ترسی نداشته، اما از شبکه‌های مجازی هراس دارند؛ از این رو بایستی این مسایل را در شبکه های اجتماعی به یک مطالبه عمومی تبدیل کرد.

خطیب و فعال فرهنگی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امام جمعه موقت اصفهان با توجه به شیوع برخی از میهمانی‌های غیرمتعارف و نامشروع فریادی را برآورد که متأسفانه کسی پیگیر آن نشد.

وی ادامه داد: در این زمینه هیأتی‌های اصفهان مسؤولان را از به همین طریق به چالش کشیدند و در نتیجه ماجرای کنسرت‌ها و میهمانی‌های غیرمتعارف و نامشروع در اصفهان جمع شد.

حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به مشکلات ماهیگیری و شیلات مطرح کرد: شیلات کشور با اعطای امتیاز خرید کشتی چینی و ماهیگیری از آب‌های خلیج فارس به چند آقازاده و افرادی معدود، این افراد صد کشتی صیادی مجهز از چین خریداری کرده بودند و ماهی‌های دریا را هم می بردند.

وی با بیان این‌که این آقازاده‌ها و افراد صاحب نفوذ، کارگران چینی را استخدام می‌کردند، گفت: مذهبی‌های منطقه سعی و تلاشی زیادی در حل این مشکلات داشتند و نتایجی حاصل کردند که امیدواریم که این مشکل رفع شود و جای خوشحالی است که این مساله در شبکه های ملی و اجتماعی فراگیر و به یک مطالبه عمومی تبدیل شد.

این فعال فرهنگی و تبلیغی با اشاره به فعالیت‌ جوانان مدافع حرم در مناطق سنی نشین بیان کرد: مدافعان حرم به حدی در این مناطق کار و خدمت کردند که مردم آن اجازه حضور وهابی‌ها را در مناطق خود نداده و هنگام دست دادن با هم از ذکر یاعلی(ع) استفاده می کنند.

وی حرکت و نگاه جناحی را یکی از آفات جریان مطالبه‌گری، دانست و بیان کرد: نباید مسائل حزبی و جناحی به عنوان ملاک احقاق حق قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که مسأله مطالبه‌گری نباید به شکلی مطرح شود که گویا فرزندان همه مسؤولان مفسد هستند، اظهار داشت: رهبر انقلاب نیز از سیاه نمایی عده‌ای علیه نظام و مسؤولان گلایه داشتند.

وی تأکید کرد: نباید مردم را به بهانه فساد فرزندان برخی از مسؤولان از کلیت نظام و نسبت به ادامه انقلاب ناامید کرد.

این فعال فرهنگی و تبلیغی در پایان تصریح کرد: مطالبه گری‌ها نباید به شکلی انجام شود که دشمنان را خرسند کند و مطالبات ما سر از شبکه های خارجی در بیاورد؛ چرا باید فیلم‌ سخنرانی افرادی چون سید حسن آقامیری از شبکه های وهابی چون کلمه پخش شود./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات