۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۷۴۸۸۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

برجام ۲ نابودی اقتدار منطقه ای ایران را دنبال می کند| مسؤولان از جنگ اقتصادی غافل نباشند

رییس قرارگاه عمار با بیان این که برجام ۲ به دنبال این است که ایران محور مقاومت را رها کند، گفت: باید بدانیم که کشور ما از نظر امکانات چیزی کم ندارد و امروز نیازمند مدیرانی آگاه و بصیر هستیم که از جنگ اقتصادی غافل نباشند.
حجت الاسلام والمسلمین طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار صبح امروز در بیستمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان که در مرکز اردویی کوثر قم برگزار شد، با اشاره به آیه 214 سوره بقره گفت: بر اساس نص صریح این آیه قرآن کریم لازمه رسیدن به بهشت برین این است که انسان با مشکلات اقتصادی و نظامی دست و پنجه نرم کند، همانطور که پیشوایان دینی ما این کار را انجام داده اند.

وی با بیان این که سختی ها و مشقت ها به انسان کمال می بخشد، اظهار داشت: دشمن در اوایل انقلاب جنگ نظامی را بر ما تحمیل کرد و ثمره اش این شد که هم اکنون ما به یک ابرقدرت نظامی تبدیل شویم، همچنین دشمن سعی کرد جنگ فرهنگی به راه بیاندازد و در حال حاضر می بینیم که فرهنگ ما در اوج قرار دارد؛ حال که دشمن جنگ اقتصادی را به راه انداخته است، این را به شما بگویم که آینده اقتصادی قوی در انتظار ما است و ما به زودی به یک قدرت اقتصادی در دنیا تبدیل خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: حال و هوای امروز کشورمان همانند جنگ صفین است که آغازی مسرت بخش دارد، اما باید با شناسایی منافقان اجازه ندهیم پایانی غم انگیز داشته باشد؛ بر این اساس ما امروز نیازمند نیروهای بابصیرت هستیم که زود خسته نشوند و همانند مالک اشتر گوش به فرمان ولی امر خود باشند.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به این که ایران محور و کانون اصلی محور مقاومت است، عنوان کرد: امروزمحور مقاومت بسیار قوی شده و نیروهای رژیم صهیونیستی به شدت از آن ها می هراسند، بر این اساس کشور ما باید این محور را با استقامت حفظ کند تا به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیسیتی باشیم.

وی با بیان این که برجام 2 به دنبال این است که ایران محور مقاومت را رها کند، ابراز کرد: دشمن برای رسیدن به این مقصود شوم خود جنگ اقتصادی را به راه انداخته است، اما ما باید بدانیم که کشور ما از نظر امکانات چیزی کم ندارد و ما امروز نیازمند مدیرانی آگاه و بصیر هستیم که از جنگ اقتصادی غافل نباشند، زیرا لحظه ای غفلت در جنگ می تواند سرنوشت ها را تغییر دهد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: ترامپ هنگام لغو برجام رسماً گفت ما به دنبال این بودیم که رفتار منطقه ای ایران را عوض کنیم، اما این رفتار عوض نشده است؛ این نشان دهنده آن است که آمریکا به دنبال خارج کردن ایران از منطقه است تا بتواند سیاست های استعماری خود را محقق کند.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به این که ما باید مقدمات ظهور را فراهم کنیم تا امر ظهور محقق شود، گفت: برای امر ظهور باید زمینه ها فراهم شود و باید دانست که تا امنیت امام زمان(عج) فراهم نشود، امر ظهور محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت تبلیغی بی بدیل ایام محرم یادآور شد: از ظرفیت محرم باید برای فرهنگ سازی استفاده کنیم تا مردم آگاه شده و دستخوش سیاست های ناصحیح برخی سوء مدیریت ها نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بر ضرورت حضور روحانیت میان مردم تأکید کرد و عنوان داشت: حضور روحانیت در متن جامعه سبب می شود تا مردم احساس آرامش کنند و بدانند که روحانیت از مردم جدا نیست.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که مردم را باید برای مقاومت آماده کنیم، گفت: طبق آمارهایی که از اقتصاد آمریکا به دست می رسد می دانیم که آمریکا رو به فروپاشی است و ما نیز باید باور کنیم که در سایه عنایات خداوند و امام زمان(عج) و رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب آینده درخشانی در انتظار ما است./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات