۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۷۴۸۸۶
با هدف پاسخگویی به شبهات صورت می گیرد؛

برپایی مدارس تابستانی از سوی انجمن کلام حوزه

رییس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه گفت: امسال سه مدرسه تابستانی از سوی انجمن کلام اسلامی با محوریت پاسخگویی به شبهات، مرجعیت علمی اهل بیت(ع) و اهمیت شیعه شناسی در شهرهای مختلف برگزار می شود.
برنجکار

حجت الاسلام رضا برنجکار رییس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه، گفت: امسال سه مدرسه تابستانی از سوی انجمن کلام اسلامی با محوریت پاسخگویی به شبهات، مرجعیت علمی اهل بیت(ع) و بررسی شیعه شناسی در شهرهای مختلف برگزار می شود.

وی افزود: اولین مدرسه تابستانی در استان مازندران شهر بابل با موضوع نقد و بررسی مسیحیت و پاسخگویی به شبهات روزهای 30 و 31 تیرماه طی 2 روز برگزار شد.

رییس انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه با بیان این که علم اهل بیت(ع) راهگشای بسیاری از شبهات علمی هستند، اظهار داشت: مدرسه تابستانی مشهد دومین مدرسه تابستانی است که با موضوع مرجعیت علمی اهل بیت(ع) با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی مشهد و آستان قدس رضوی به مدت 3 روز 3، 4، 5 شهریور ماه برگزار می شود.

وی گفت: سومین مدرسه تابستانی در استان اصفهان با موضوع نقد و بررسی شیعه شناسی معاصر قرن برگزار می شود چرا که بحث شیعه شناسی در غرب در 30 سال اخیر بسیار رونق پیدا کرده است و نیاز به تقویت این بحث جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات احساس می شودذ

حجت الاسلام برنجکار خاطر نشان کرد: این مراسم چهارمین سال متوالی است که در اصفهان برگزار می شود؛ امسال هم طی سه روز 14، 15، 16 شهریورماه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه اصفهان برگزار خواهد شد./۱۳۲۵/ت۳۰۲/ج

 

 

ارسال نظرات