۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۷۴۸۸۴
حجت الاسلام طیبی فر هشدار داد؛

فعالیت لیدرهای فتنه ۸۸ در مسؤولیت های اجرایی برای ضربه به نظام

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) گفت: لیدرهای فکری و سیاسی فتنه ۸۸ امروز در مسؤولیت های اجرایی به عناوین مختلف فعالیت دارند، آیا این ها می خواهند به انقلاب خدمت کنند؟ این افراد برای براندازی نظام این مسؤولیت ها را قبول کردند.
تجمع بزرگ علما ، اساتید و طلاب برای مطالبه عدالت اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) امروز در تجمع اعتراضی طلاب و اساتید حوزه علمیه قم نسبت به مشکلات اقتصادی کشور که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، با بیان این که در طول حرکت انبیا برخی گروه ها همیشه زمینه را برای ضربه زدن به انبیا فراهم کردند، گفت: برخی حتی در کنار انبیا قرار می گرفتند تا  چهره حرکت انبیا را خراب می کردند.

وی افزود: مصداق قرآنی این موضوع قارون است که زمان درگیری حضرت موسی با فرعون از سربازان ایشان بود و بعد از پیروزی حضرت، حاکم و مسؤول اجرا شد اما این فرد کم کم مسیر دیگری را انتخاب کرد و به دشمنی با دین الهی و انبیا رسید.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) اظهار داشت: وقتی قارون می خواست مانور تجملات دهد بنابر نقل تاریخ ۴ هزار نفر همراه او بیرون می آمدند، متاسفانه بعد از انقلاب روحیه قارون گرایی کم کم در برخی از افراد به وجود آمد و برخی در نماز جمعه تهران گفتتند که باید مانور تجملات داده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی به جای خدمت به مردم به عنوان صاحبان انقلاب به فکر خود و اطرافیانشان هستند و با مشاوره های غلط عده ای مسیر انحرافی را در پیش می گیرند، اگر کشور مبتلا به مشکلات اقتصادی شده به دلیل وجود روحیه قارونی در برخی از مسؤولان است.

حجت الاسلام طیبی فر ابراز داشت: بر اساس بی تدبیری یک مرتبه ظرف چند ماه  چندین هزار میلیارد از بیت المال خارج شد و بیت المال مسلمین را به باد دادند، چرا فرمایشات رهبری که سال ها فریاد می زنند اجرا نمی شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی بستر را برای دزدی ها فراهم کرده اند مگر می شود بدون امضای برخی مسؤولان، چنین سوء استفاده هاییی از بیت المال صورت گیرد؟، امروز برخی قارون های داخلی کشور گاهی اندیشه های رهبری را همانند قارون زمان حضرت موسی زیر سوال می برند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: چرا رهبری وقتی اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، مسؤولان سرمایه گذاری لازم را انجام ندادند، دل مردم با انقلاب است اما از این سوء مدیریت ها و خیانت ها ناراحت هستند.

وی اضافه کرد: لیدرهای فکری و سیاسی فتنه 88 امروز در مسؤولیت های اجرایی به عناوین مختلف فعالیت دارند، آیا این ها می خواهند به انقلاب خدمت کنند؟ این افراد برای براندازی این مسؤولیت ها را قبول کردند؛ امیدواریم دولتمردان و مسؤولان به وطیفه خود و رهنمودهای رهبری عمل کرده و در جاده انقلاب حرکت کنند./1323/

ارسال نظرات