۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۵۷۴۸۲۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت بزرگ ایران تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهد شد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن در جنگ اقتصادی خود با ملت ایران همه توان خود را به کار گرفته تا ما را تسلیم کند، گفت: آمریکای جنایت کار باید بداند که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آنها نخواهد شد.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که ما در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم، گفت: راه پیروزی در این جنگ نابرابر وحدت و همبستگی ملی در کشور است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن همزمان با فشارهای اقتصادی، جنگ روانی علیه کشورمان را نیز آغاز کرده است، افزود: آثار مخرب جنگ روانی به طور حتم بیشتر تر از فشارها و تحریم های اقتصادی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آن چیزی که امروز در کشور می بینیم نتیجه جنگ روانی دشمن علیه کشورمان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان نتوانستند اقدامات پیشگیرانه ای در برابر این تبلیغات منفی و دروغین انجام دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها در این کشور راه نجات فضای به وجود آمده را تنها در مذاکره و ارتباط با آمریکا می دانند، تصریح کرد: این در حالی است مذاکره با این کشور فریبکار هیچ سود و منفعتی برای ملت ایران نخواهد داشت.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که در موضوع هسته ای نیز بیش از دو سال با غربی ها به ویژه آمریکایی ها مذاکره صورت گرفت، افزود: نتیجه این همه تلاش به خروج غیر قانونی آمریکایی ها از یک توافق بین المللی ختم شد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که مذاکره با کشوری که به هیچ یک از معاهدات بین المللی پیایند نیست هیچ فایده ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: هدف آمریکا تنها ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به این مسأله به تجربه ثابت شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها پس از چهار دهه شکست در برابر ملت ایران امروز به فکر انتقام هستند، تصریح کرد: باید در برابر این توطئه آمریکایی ها با قدرت ایستاد و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرد.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که آمریکایی ها با فشارها و تحریم های اقتصادی تلاش می کنند فضای عمومی جامعه را متشنج کنند، بیان داشت: این توطئه آنها علیه ملت ایران راه به جایی نخواهد برد و این ملت هوشیارانه در صحنه حضور دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که توطئه ها و هجمه های دشمن اثری بر انقلاب و سرعت حرکت آن ندارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت در مسیر دستیابی به آرمان ها و ارزش های خود در حرکت است و ایستایی در آن وجود ندارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن در جنگ اقتصادی خود با ملت ایران همه توان خود را به کار گرفته تا ما را تسلیم کند، تصریح کرد: آمریکای جنایت کار باید بداند که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آنها نخواهد شد.

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که اگر میان مردم و مسؤولان یک وفاق و همدلی وجود داشته باشد دشمن هیچ گاه نمی تواند به اهداف و خواسته های شوم خود دست پیدا کند، گفت: هدف امروز دشمن نیز ایجاد بی اعتمادی میان مردم و مسؤولان برای تحقق اهداف شوم خود است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه ظرفیت های بسیار ارزشمندی برای مقابله با هجمه های اقتصادی دشمن در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های داخلی  برای خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن بهره گیریم و بدانیم که نسخه های بیرونی نمی تواند راه نجات باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه مسؤولان ما علیرغم همه ظرفیت های موجود در داخل باز هم نگاه به بیرون دارند، افزود: باید این فرهنگ در میان مسؤولان ما به طور کلی نهادینه شود که راه نجات کشور در برابر هجمه ها تنها ظرفیت های بومی است.

وی در بخش پایانی سخنان خود برخورد قاطع مسؤولان دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادی را مهم ترین مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: باید با مفسدان اقتصادی و کسانی که بازار را آشفته می کنند قاطعانه برخورد شود و در این خصوص هیچ خللی نباید ایجاد شود./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات