۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۷۴۸۱۵
غلامی:

مهمترین عرصه برای انجام فعالیت‌های تبلیغی و بصیرت افزایی، مسجد است

غلامی با بیان اینکه مهمترین عرصه برای انجام فعالیت‌های تبلیغی و بصیرت افزایی مسجد است، گفت: مسجد مقر فرماندهی و مدیریت جامعه پیرامون خود است که اگر نیروهای آن بتواند به خوبی ایفای نقش کنند تحول اساسی در جامعه رخ خواهد داد.
مسجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامی استاد حوزه علمیه، امروز در کارگاه توانمندسازی مبلغات سنتی و حوزوی که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) استان تهران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در حسینه فاطمةالزهرا(س) برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین الگوها در اندیشه دینی و حوزه زنان مسؤولیت و کشف آنان در چرخه‌ی مشکل گیری جامعه است.

وی افزود: شخصیت زنان در تمامی عرصه‌ها در الگوسازی نوآور و تحول آفرین است.

غلامی با بیان اینکه بسیج یکی از بسترهای مهم اجتماعی است، ابراز کرد: بسیج می‌تواند جایگاه زن را در جامعه به خوبی نشان دهد و تحول‌های مثبتی را به وجود بیاورد یکی از مهمترین وظایف بسیج گفتمان سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: ایشان در حوزه تبلیغ و فرهنگ سازی می‌فرمایند: شما طلبه‌های جوان همچون نهال‌های قد کشیده بی بوستان امامت و ولایت هستید و پیشرفت‌های فکری و افزایش توانایی‌های عملی شما موجب شگفیت پرورش دهندگان تان خواهد بود و خشم دشمنان را برخواهد آمیخت.

وی با بیان اینکه مهمترین عرصه برای فعالیت، تبلیغ و بصیرت افزایی مسجد است، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: مساجد خدا را تنها کسانی احیا و آباد می‌کنند که به خدا و روز قیامت ایمان دارند و نماز برپا می‌کنند و زکات می‌دهند و جز از خدا نمی‌ترستند.

غلامی اضافه کرد: مسجد مرکز معنوی، عبادی، علمی، سیاسی و حکومتی است و مقر فرماندهی و مدیریت جامعه پیرامون خود است که اگر نیروهای آن بتواند به خوبی ایفای نقش کنند تحول اساسی در جامعه رخ خواهد داد.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: در مساجد پایگاه‌های مقاومت زمینه مناسبی برای ایفای نقش و اجرایی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات