۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۷۴۷۶۶
مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

حضور روحانیان و علما در کمیته امداد تقویت شود

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: حوزه در راستای حمایت از خانواده‌های طلاب کلاس‌های آموزشی برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی برگزار کند و برای برگزاری این طرح باید از تجربیات کمیته امداد استان استفاده کنیم.
مرادبیگی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام گفت: کمیته امداد به عنوان یک تکلیف برای حوزویان است و پیامبر اکرم(ص) توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر جامعه داشته‌اند و افراد تحت پوشش کمیته امداد از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند این امر یک تکلیف بسیار مهم برای حوزویان و روحانیت می باشد.

مدیر حوزه حوزه علمیه ایلام با بیان اینکه از زمان ریاست آقای فتاح طرح های بسیاری در کمیته امداد کشور اجرا شده و یکی از طرح‌های ماندگار طرح محسنین بود که بسیار موفق آمیز در سطح جامعه بوده است،افزود: برای اجرای برنامه های فرهنگی و دینی با همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه و استفاده از ظرفیت های این دو نهاد انقلابی برای اجرای طرح های فرهنگی و دینی در استان و سراسر استان بخصوص مناطق محروم اجرا گردد.

حجت الاسلام  مرادبیگی گفت: حوزه در راستای حمایت از خانواده‌های طلاب کلاس‌های آموزشی برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی برگزار کند و برای برگزاری این طرح باید از تجربیات کمیته امداد استان استفاده کنیم.

اجرای طرح های فرهنگی در مناطق محروم استان با همکاری حوزه علمیه

ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ‌کمیته امداد را وابسته به حوزه علمیه میدانیم و این نهاد انقلابی نیاز به توجه ویژه ائمه جمعه، روحانیت و حوزویان دارد.

وی افزود: به لطف همکاری‌هایی که کمیته امداد با ائمه جمعه و حوزویان داشته در سال گذشته پرداختی مردم استان در بخش زکات رشد چشم گیری داشته و از حوزه علمیه برای اجرای طرح فرهنگی در منطق محروم از طلاب و روحانیت استان در اجرای این طرح بهره‌مند شویم./۸۷۹/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات