۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۷۴۷۶۵
حجت الاسلام غلامی:

مصون سازی در برابر آسیب های اجتماعی از اهداف پایگاه های اوقات فراغت است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت پایگاه های اوقات فراغت و حضور نسل جوان و نوجوان در پایگاه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: تقویت پایه های دینی و اعتقادی این قشر خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مبلغان در ایام تابستان و در جمع نسل جوان و نوجوان بیان داشت: حضور مبلغان امری مهم برای غنی سازی اوقات فراغت این قشر است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های اوقات فراغت از اول تابستان دایر شده اند و تا پایان شهریور فعالیت دارند، افزود: در این پایگاه ها حدود دو هزار جوان و نوجوان شرکت دارند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه مبلغان در این پایگاه ها همواره حضوری فعال و چشمگیر دارند، اظهار داشت: حضور مبلغان در تقویت بنیه دینی و اعتقادی نسل نو و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی مؤثر است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری کلاس هایی با محوریت قرآنی، فرهنگی، تبلیغی و آموزشی عنوان داشت: در برگزاری این کلاس ها همواره از ظرفیت مبلغان استفاده می شود.

وی هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت را ارتقای سطح بصیرتی و معنوی نسل نو و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه یادآور شد: پایگاه های اوقات فراغت هم اکنون در دو بخش هسته های فرهنگی ویژه نسل جوان و بوستان معرفت ویژه نوجوانان در سراسر استان در حال فعالیت هستند.

وی بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل نو و شکوفایی استعداد آنان را مهم ترین عاملی عنوان کرد که در پایگاه های فرهنگی مورد توجه قرار دارد و گفت: این مهم خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات