۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۷۴۷۳۷
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

جهاد کشاورزی از ارکان مهم امنیت غذایی کشور است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی کشور بسیار پررنگ و اثرگذار است.
حجت الاسلام والمسلمین  تقوی ریاست شورای زکات کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در سفر به استان کرمانشاه اظهار داشت: نقش وزارت جهاد کشاورزی در امنیت غذایی کشور بسیار پررنگ بوده و یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها در این زمینه است.

وی افزود: متخصصان و متفکران وزارت جهاد کشاورزی به صورت شبانه‌روزی و با دقت مسئله تغذیه جامعه را مدیریت و هدایت پیگیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: اگر وزارت جهاد کشاورزی نباشد مشکل بزرگی برای جامعه پیش می‌آید زیرا این وزارتخانه در تولید تمام محصولات غذایی جامعه ازجمله محصولات زراعی، باغی و دامی تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های وابسته این وزارتخانه همچون دامپزشکی، شیلات، امور عشایر و منابع طبیعی بسیار با اهمیت هستند، به عنوان مثال کارکنان دامپزشکی به صورت شبانه‌روزی در حال پایش وضعیت بهداشتی دام کشور، توزیع فرآورده‌های دامی سالم و کنترل بیماری‌های مشترک  بین انسان و دام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اهمیت آموزش کشاورزان افزود: در این راستا و با هدف علمی‌تر شدن کشاورزی در کشور، با هماهنگی‌هایی که با سازمان صداوسیما انجام شده که ان شاءالله یک شبکه تلویزیونی در این زمینه راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات