۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۷۴۷۰۲
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

جبهه مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه به صورت جهادی عمل می کند

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امروز جبهه مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه به صورت جهادی عمل می کند.
حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا خدری در نشست با جمعی از بسیجیان در بوشهر با اشاره روز مقاومت اسلامی با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ گفت: با این پیروزی هیمنه اسرائیل شکست و جبهه مقاومت قدرت بالایی یافت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این روز یادآور بطلان ایده شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی است؛ امروز شاهدیم که رعب و وحشت صهیونیست­ها از حزب الله و جبهه مقاومت هر روز بیشتر می‌­شود و تجربه نشان داده است که تنها راه رسیدن به پیروزی در مقابل مستکبران، مقاومت و از جان گذشتگی است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از سخت­ ترین گردنه‌­های تاریخی را می‌­گذرانیم اظهار داشت: شرایط کنونی به گونه ای است در یک جنگ همه جانبه، نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و در واقع در شرایط جنگ احزاب قرار گرفته­ایم، همین راه مقاومت است که ما را به پیروزی می­رساند.

امام جمعه چغادک بیان داشت: با استقامت و مجاهدت ملت شریف ایران، با وجود امثال شهید حججی­ها و سردار قاسم سلیمانی­ها و با مدیریت و رهبری­های حکیمانه مقام معظم رهبری آمریکا و امثال ترامپ را به زانو در خواهیم آورد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه به صورت جهادی عمل می کند ابراز داشت: در سوریه، عراق، یمن، لبنان، بحرین و فلسطین مقاومت اسلامی همچون دژ محکم مقابل مستکبران و زورگویان ایستاده است و مردم آن ندای عدالت خواهی سر می دهند.

منبع: مهر

ارسال نظرات