۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۷۴۶۹۰
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌ غربی خبر داد؛

راهیابی ۱۲۵ طلبه جدیدالورود به مرحله اختبار و تثبیت

حجت‌الاسلام ارشاد با اشاره به اینکه ۱۲۵ نفر از طلاب تازه وارد از طرح میثاق طلبگی به طرح اختبار و تثبیت راه یافتند، گفت: از ۱۴۰ نفر شرکت کننده در طرح میثاق ۱۲۵ نفر موفق به راه یابی به مرحله بعد شدند.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تهذيب حوزه هاي علميه آذربايجان غربي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این دوره از طرح میثاق طلبگی ۱۴۰ نفر از طلاب تازه وارد شرکت کرده‌ بودند، بیان کرد: این طرح که به مدت یک هفته برگزار شد ۱۲۵ نفر موفق به راهیابی به مرحله اختبار و تثبیت شدند.

وی ادامه داد: طلاب در مرحله میثاق توانستند با نظام تعلیم و تربیت حوزه و آداب طلبگی آشنا شوند و همچنین در اردوها و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ارشاد خاطرنشان کرد: طرح اختبار و تثبیت نیز تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و در صورت قبولی در این طرح نیز طلاب می‌توانند به حوزه علمیه راه یابند.

وی بااشاره به اینکه طرح میثاق طلبگی یک ویژگی خاص در استان داشت، تصریح کرد: در این دوره از طرح میثاق اساتید تماما از مدیران مدارس استان بودند و همچنین طلاب سطح ۲ ویژه در این دوره به عنوان مسئول حجرات انتخاب شدند تا پذیرش طلاب از اتقان و قوت بیشتری برخوردار باشد.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات