۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۷۴۶۲۲
آسیاتایمز:

قدرت ملی فراگیر جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح است

یک وبگاه تحلیلی نوشت: تشکیل دولت اسلامی در ایران دستاوردی جامع از انقلاب این کشور در سال ۱۹۷۹ بوده و ایران در حفظ منافع اصلی خود به هیچ کشوری وابسته نیست.
پرچم جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری رسا، یک وبگاه تحلیلی در مطلبی درباره اقدام‌های ضد ایرانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا علیه ایران نوشت: ترامپ در بازی با ایران، گل به خودی می‌زند.

 وبگاه «آسیا تایمز» در گزارشی با محوریت «ایستادگی ایران با وجود تلاش‌های دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی» نوشت: مغلوب کردن نظام اسلامی ایران که چهل سال  با همه مخالفان مواجه شده، مسیر دشواری است.

 این وبگاه با اشاره به مطالب بسیار زیاد در رسانه‌های صهیونیستی درباره این‌که دونالد ترامپ در حال اجرای راهبرد مهار ایران است و این‌ها از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر به ترامپ دیکته شده و پیش بینی می‌شود نظام ایران سقوط کند نوشت: درحالی که تل آویو سابقه‌ای شدیدی در مزخرف گویی دارد اما این مورد ایران (مهار ایران) آخر همه دروغ‌های ساختگی تل آویو علیه ایران است.

 ایران با اعتماد به نفس موفق به حفظ منافع خود شده است. در حقیقت قدرت ملی فراگیر جمهوری اسلامی ایران امروزه در بالاترین سطح است.

این وبگاه با اشاره به اتفاق‌های رخ داده در هفته‌ها و روزهای اخیر نوشت :ایران و روسیه با موفقیت معاهده دریای خزر را  انجام دادند و با توجه به  برخورد ترامپ با چین، وضعیت جنگ سرد جدید در روابط آمریکا با روسیه و تضعیف ائتلاف ترانس آتلانتیک  همگی از جمله مواردی است که نشان می‌دهد وضعیت جهانی به نفع ایران است .

ایران در حفظ منافع مهم خود به هیج جا وابسته نیست

 در ادامه این مطلب آمده است: همانطور که تاریخ نشان می‌دهد، ایران برای حفظ منافع اصلی‌اش به هیچ کشوری وابسته نیست. تهران اغلب نمی‌تواند از عوامل مطلوب استفاده کند، اما این‌ها عوامل تعیین کننده سیاست‌های اصلی این کشور نیستند. برنامه موشکی ایران نیز یک بازدارنده غیر قابل مذاکره است و سیاست‌های منطقه‌ای این کشور دیوار آتشی را در منطقه به وجود می‌آورد.

 آسیا تایمز با ذکر برخی اتفاق‌های رخ داده در منطقه چون عراق، سوریه و جدیدترین جنایت جنگی  رژیم آل سعود در یمن که منجر به کشته شدن کودکان محصل یمنی شد، به سوابق کشورهای عرب مرتجع منطقه پرداخت و  نوشت: کشورهای عرب سنی همسایه ایران با این کشور دوست نبودند زیرا این رژیم‌های خودکامه از سوی نظام دموکراسی ایران در تهدید بوده یا  مقابل آمریکا سر تعظیم فرود می آوردند  .

بر اساس این گزارش، ایران در سایه تحریم‌ها با رژیم بعث عراق هفت سال جنگید و درحالی که «صدام حسین» رئیس جمهور وقت این کشور از حمایت آمریکا نیز برخوردار بود اما این ایران بود که پیروز شد. بازسازی‌های ایران در دهه نود میلادی نیز از موفقیت های این کشور محسوب می‌شود.

 تشکیل دولت در ایران دستاوردی جامع از انقلاب این کشور در سال 1979 بوده و هیچ بحرانی در ایران وجود ندارد.

 در ادامه این مطلب به ذکر عملیات تروریستی مخالفان ایران از جمله گروهک منافقین علیه مردم و مقام‌های ایران و حمایت برخی مقام‌های آمریکایی از آن‌ها نوشت: با گذشت چهل سال دوره سخت و مشکل و درحالی‌که برخی سعی کردند از این وضعیت بهره برداری کنند، ایران با اعتماد به نفس موفق به حفظ منافع خود شده است. در حقیقت قدرت ملی فراگیر جمهوری اسلامی ایران امروزه در بالاترین سطح است.

در خاتمه این مطلب با ذکر بروز برخی نارضایتی‌ها  در ایران و ذکر این‌که در آمریکا و سرزمین‌های اشغالی نیز چنین مواردی مشاهده می‌شود، آمده است : اشتباه نکنید، تشکیل دولت در ایران دستاوردی جامع از انقلاب این کشور در سال 1979 بوده و هیچ بحرانی در ایران وجود ندارد./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: فارس

ارسال نظرات