۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۷۴۶۰۶
معاون تهذیب مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر خبر داد؛

تربیت راوی سیاسی از میان طلاب/ برگزاری دوره های مشاوره

معاون تهذیب مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر از برگزاری دوره مشاوره در زمینه های فرزندپروری و زوج درمانی و مشاوره در طول سال تحصیلی خبر داد.
حوزه علمیه

سيد صمد گنجی پور، معاون تهذیب مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دوره اختبار در مدرسه هفته آینده برگزار می شود، عنوان داشت: مصاحبه پذیرش شدگان انجام و 8 نفر به اهواز معرفی شدند و هم اکنون منتظر نتیجه نهایی هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر خاطرنشان کرد: برگزاری دوره مشاوره به صورت فشرده هر 2 روز در هفته و در زمینه های فرزندپروری و زوج درمانی و مشاوره ویژه طلاب متأهل و مجرد را در طول سال تحصیلی جدید خواهیم داشت.

این مقام مسؤول یادآور شد: هدف ما از برگزاری دوره مشاوره، تربیت مربی مشاوره است تا به هنگام حضور در مدارس آموزش و پرورش، مساجد، دانشگاه ها و سطح شهرها از آموخته های خود برای ارائه مشاوره به افراد بهره ببرند ضمن اینکه در زندگی شخصی نیز استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام گنجی پور اظهار داشت: کلاس های درس اخلاق، برگزاری دعاها و مناجات و اقامه نمازهای جماعت و شب در طول سال مورد توجه قرار گرفتند.

وی در زمینه مباحث بصیرتی از همکاری با سپاه شهرستان خبر داد و گفت: در این باره بحث تربیت راوی را مورد توجه قرار دادیم و 23 طلبه در این دوره شرکت کردند تا از این طریق تربیت طلبه راوی سیاسی در سطح شهرستان داشته باشیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات