۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۷۴۴۶۸
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛

دیدارهای مردمی نیروی انتظامی در مساجد استان قم

آقاخانی گفت: نیروی انتظامی در مساجد استان قم، سه شب در هفته با مردم ارتباط مستقیم خواهد داشت تا نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها بهتر شنیده شود.
آقاخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در نشست خبری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان قم که امروز در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، فعالیت خبرنگاران را در جامعه مهم توصیف کرد و اظهار داشت: خبرنگاران واسطه بین مسئولان و مردم و دیده‌بان ناجا بوده که در ارائه خدمات ناجا به مردم اثرگذاری بالایی دارند.

افزایش چتر امنیتی در استان قم

فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد: افزایش چتر امنیتی در سراسر استان قم یکی از اولویت‌های ضروری نیروی انتظامی قم است، در ماه آینده دو پایگاه آگاهی در استان و شهر قم افتتاح می‌شود که یقینا موجب اقدامات انتظامی مناسبی و استفاده جامع از توان نیروهای انتظامی ناجا در سطح استان قم می‌شود.

وی همچنین به افتتاح قرارگاه پلیس‌راه استان در ماه آینده اشاره و بیان کرد: در شهریورماه سال جاری تعدادی کلانتری مصوب که به صورت غیرفعال در استان قم وجود دارد باید فعال شود که در این راستا علاوه بر افزایش تعداد مأموران در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها تجهیزات آنها نیز ارتقا پیدا می‌کند.

نیروی انتظامی خط مقدم ارتباط با مردم

آقاخانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی را خط مقدم ارتباط با مردم توصیف کرد و گفت: به منظور پاسخ‌گو بودن و ارائه خدمات بهتر پلیس به مردم، اقدامات مهمی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های ناجا برای ثبات در امنیت استان بیان کرد: در دوره جدید نیروی انتظامی استان قم به دنبال استفاده بهتر از دستگاه انتظامی برای برقراری امنیت پایدار و با ثبات است که خبرنگاران در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قم درباره ناهنجاری‌‌های موجود در استان قم تأکید کرد: ناجا با هرگونه ناهنجاری‌ اجتماعی اعم از سرقت و مزاحمت‌های خیابانی برخورد می‌کند.

برنامه‌های ضروری

وی اضافه کرد: تقویت ارتباط نیروی انتظامی استان قم با حوزه‌های علمیه، مراجع تقلید، خانواده‌های شهدا، بازنشستگان نیروی انتظامی و اعضای شورای تأمین همچون سپاه در دستور کار جدی قرار دارد.

آقاخانی اهمیت تعامل با شورای تأمین استان قم همچون سپاه و بسیج به منظور برقراری امنیت در سطح استان قم را تعیین کننده و مهم دانست و گفت: در استان قم با هرگونه قاچاق کالا و ارز به شدت برخورد خواهد شد و از هیچ‌گونه بداخلاقی و ناهنجاری در قم چشم پوشی نمی‌شود.

وی در پایان درباره چگونگی ارتباط منسجم ناجا با مردم بیان کرد: نیروی انتظامی در مساجد استان قم، سه شب در هفته با مردم ارتباط مستقیم خواهد داشت تا نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها بهتر شنیده شود./۸۷۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات