۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۷۴۴۲۱
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پیگیری ایجاد فراکسیون رسانه در مجلس

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجس شورای اسلامی گفت: در صدد ایجاد فراکسیون رسانه برای حل مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی هستیم.
صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا، صدیف بدری در جمع اعضای بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به فعالیت بی‌منت خبرنگاران، اظهار کرد: در صدد ایجاد فراکسیون رسانه برای حل مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی افزود: مجلس و دولت باید در جهت رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه اهتمام ویژه نمایند که در این جهت متاسفانه از سوی وزارت ارشاد که متولی اصلی در عرصه رسانه و خبرنگاران محسوب می‌شود اقدامی جدی مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجس شورای اسلامی تصریح کرد:اعتقاد دارم که معیشت و مشکلات مالی و بیمه ای خبرنگاران باید رفع شود.

بدری ادامه داد: در خصوص ساماندهی نشریات و رسانه‌ها و صدور مجوزها باید تغییراتی ایحاد شود و در این خصوص وجود صلاحیت‌های حرفه ای امری مهم است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم شفاف‌سازی واگذاری کشت و صنعت مغان، اظهار کرد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، کشت و صنعت مغان باید به بخش‌خصوصی واگذار شود ولی دغدغه ما در این بحث حق و حقوق مردم منطقه و قیمت گذاری آن است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجس شورای اسلامی گفت: این مجموعه بزرگ اقتصادی در چهل سال گذشته تنها یک سال سود ده بوده و از این جهت بنگاه‌داری دولت در این بخش اصلا مناسب نبوده است.

وی اضافه کرد: واگذاری این مرکز اقتصادی در صورتی به نفع منطقه و استان است که براساس توانمندی بخش‌خصوصی و با در نظر گرفتن منافع استان و منطقه باشد.

منبع: فارس

ارسال نظرات