۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۷۴۳۲۲
حجت الاسلام جعفرپور:

حضور مبلغان در جامعه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بر ضروروت حضور مبلغان در جامعه تأکید کرد و گفت: حضور مبلغان در جامعه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در سه ماه اول سال جاری ۴۰۰ مبلغ و مبلغه درمناسبت های مختلف به این شهرستان اعزام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد روحانی از حوزه های علمیه قم و استان های همجوار، اداره‌های تبلیغات اسلامی، طرح هجرت، اوقاف و مبلغان بومی به مناطق مختلف شهرستان بروجرد اعزام شدند، افزود: هدف از اعزام این مبلغان تبیین و ترویج ارزش ها و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان داشت: بیان احکام دینی، تبیین سیره اهل بیت(ع)، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و اعتقادی و برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم از جمله مهم ترین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیان اعزامی به شهرستان بوده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر روحانیان در برگزاری مناسبت های مختلف سال اظهار کرد: بخش اصلی فعالیت و برنامه های مبلغان در سه ماه نخست سال جاری، ماه های رجب، ایام اعتکاف، ماه رمضان، و مناسبت های ملی و مذهبی بوده است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اهمیت اهتمام به امور دینی و فرهنگی جامعه به ‌ویژه روستاییان تصریح کرد: حضور روحانیان و مبلغان در نقاط مختلف شهرستان به ‌ویژه در روستاها و مناطق محروم مایه دلگرمی و نشاط معنوی است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در راستی ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان در جبهه جنگ نرم و رواج آسیب های اجتماعی گفت: حضور مبلغان در جامعه و بین نسل نو عاملی مهم برای بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های دشمن و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد:  با توجه به اوقات فراغت مبلغان بومی شهرستان بروجرد حضوری فعال در پایگاه های اوقات فراغت این شهرستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان دارند./9451/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات