۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۵۷۴۲۹۰

گاهی آسمان؛ برنامه ای برای جبهه‌ مقاومت

محفل خاطره‌گویی «گاهی آسمان» به مناسبت ۲۲ مرداد ماه روز مقاومت و با حضور خبرنگاران و مستندسازان حاضر در جبهه‌های مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.
 جبهه‌های مقاومت در محفل «گاهی آسمان»

به گزارش خبرگزاری رسا، محفل خاطره‌گویی «گاهی آسمان» به مناسبت 22 مرداد ماه روز مقاومت و با حضور خبرنگاران و مستندسازان حاضر در جبهه‌های مقاومت اسلامی برگزار می‌شود. در این نشست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر در جبهه‌های مقاومت از جمله جنگ سوریه، عراق و ... به بیان خاطرات خود از فعالیت‌هایشان و اتفاقات رخ داده در زمان حضور در این عرصه خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، یکی از مهمانان ویژه‌ی محفل گاهی آسمان خبرنگار عراقی فعال در جنگ علیه داعش است که شواهد و مستندات خود را برای حاضران تشریح خواهدکرد. همچنین همراه با بیان خاطرات، تصاویر و فیلم‌های تولیدی این خبرنگاران بر روی پرده پخش خواهد شد.

این محفل عصر دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 از ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری استان قم به نشانی: خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 23، پلاک 8 برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این محفل بلامانع است.  

محفل گاهی آسمان با عنوان «تنفسی در هوای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به نشست خاطره‌گویی مبارزان، رزمندگان و مجاهدینی می‌پردازد که از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی تاکنون حضوری فعال و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف مقاومت داشته‌اند. /۸۴۱/د۱۰۲/س

 

ارسال نظرات