۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۵۷۴۲۷۰
به قلم نویسنده لبنانی منتشر شد؛

خداوند و هستی از نگاه فیزیک نوین

عبدالله زيعور، استاد فيزيک انرژی در دانشگاه لبنان كتابی به زبان عربی با عنوان «الله والکون بروایة الفیزیاء الحدیثه: خداوند و هستی از نگاه فیزیک نوین» به رشته تحرير درآورده و در آن وجود خدا را اثبات کرده است.
كتاب «خداوند و هستی» نوشته عبدالله زيعور استاد فيزيک انرژی در دانشگاه لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالله زيعور استاد فيزيک انرژی در دانشگاه لبنان كتابی را با عنوان «خداوند و هستی» به رشته تحرير درآورده است كه در آن با استناد به كشفيات جديد علمی و براساس منابع غربی وجود خداوند را اثبات كرده است.

بنا بر اعلام رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، عبدالله زيعور، مسئول بسيج اساتيد دانشگاه در بسيج آموزشی حزب الله لبنان است و كتاب وی توسط انتشارات فرهنگی اسلامی معارف منتشر شده است.

عبدالله زیعور در كتاب خود می‌گويد كه علوم تجربی روز به روز در حال تغيير و تحول و پيشرفت است. استاد فيزيک انرژی دانشگاه لبنان نظريه هاوكينگ را مبنی بر اين كه  نيروهای طبيعت خود به خود به وجود آمده‌اند، رد كرده و می گويد كه حتی علوم جديد طبيعی و تجربی نيز اين موضوع را نمی‌پذيرند.

زيعور معتقد است كه وجود عامل خارجی در خلقت موجودات و طبيعت در علم فيزيک حرارتی امری كاملا قطعی است و غير ممكن است كه هستی به خودی خود به وجود آمده باشد. فيزيک نوين بر اين باور استوار شده كه هستی نيازمند خالق است./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: ایکنا

ارسال نظرات