۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۷۴۲۶۴
جانشین نیروی قدس سپاه:

۴۰ سال استقامت مردم ایران شرارت آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم مسلمان ایران ۴۰ سال به‌عنوان مدافعین حریم ولایت توانسته‌اند، شرارت آمریکا و اسرائیل را در تمامی زمینه‌ها، پشت سر بگذارند و الگویی برای آزادگان جهان باشند.
سردار قاآنی در دامغان

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی در اجلاسیه شهدای محور مقاومت استان البرز در کمال شهر کرج گفت: باید زمانی که برای خداوند قدم برمی‌داریم، برای تحقق فرمان‌های الهی پافشاری کنیم.

وی افزود: اسلام و مکتب شیعه در تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشته، با مقاومت برقرار مانده است و در حقیقت  پایمردی و استقامت از بزرگ‌ترین خصلت‌های معصومین (ع) ما است که در مکتب ما به الگو گرفتن از آن سفارش شده است.

جانشین نیروی قدس سپاه بابیان اینکه استقامت ورزی درراه خدا و مقاومت مسلمین است که دین ما را در سطح دنیا برجسته کرده است، اظهار کرد: مردم مسلمان ایران 40 سال به‌عنوان  مدافعین حریم ولایت توانسته‌اند، شرارت آمریکا و اسرائیل را در تمامی زمینه‌ها، پشت بگذارند و الگویی برای آزادگان جهان باشند.

قاآنی افزود: همچنین ما موفق شده‌ایم عزت و اقتدار را به ملت‌های آزاده دنیا معرفی کنیم و الگویی برای زندگی کردن بدون قرار گرفتن زیر بار ظلم باشیم.

وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران، درس مقاومت را از امام حسین(ع) آموخته‌اند، گفت: با نگاهی کوتاه به تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی و بررسی هجمه‌های دشمن در این مدت، خواهیم دید که مقاومت مردم هرروز بیشتر شده و از هر گردنه‌ای باهمت خود عبور کرده‌اند.

جانشین نیروی قدس سپاه ادامه داد: بسیاری از افراد در دنیا، عاشق ملت ایران و راه مقاومت هستند و به شیوه‌های مختلف این علاقه را نشان می‌دهند.

قاآنی افزود: در این سالها شاهد جنگ‌افروزی آمریکا در اطراف ایران با امکانات فراوان و تجهیزات مدرن  بوده‌ایم ولی بعد از گذشت 17 سال از شروع این جنگ‌ها، همان‌طور که می‌بینیم، این آمریکا است که زمین‌گیر شده و باوجود هزینه کردهای هنگفت در این جنگ‌ها، تنها بی‌اعتباری به دست آورده است.

وی همچنین اظهار کرد: آمریکا برای حفظ جان خود زمانی که می‌خواست کشور عراق را ترک کند، دست به دامن نظام انقلاب اسلامی ایران شد و این دستاورد بزرگ مقاومت ما است.

جانشین نیروی قدس سپاه در ادامه بابیان اینکه رژیم صهیونیستی اسرائیل نیز، پنج جنگ در منطقه به راه انداخت ولی موفق نشد به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند، بیان کرد:  دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی افرادی را در دنیا به نام تکفیری پرورش داده‌اند که متأسفانه علمای خائن عربستان نیز برای حمایت از آن‌ها آماده هر نوع خدمتی هستند.

قاآنی اضافه کرد: و اکنون تمام امکانات در اختیار این تکفیری‌ها قرارگرفته است و اگر روحیه مقاومت وجود نداشته باشد، پیروزی مقابل تکفیری‌ها در منطقه محقق نمی‌شود.

به گفته وی هدف دشمنان از بین بردن اسلام و دین ما در منطقه است و جنگ اصلی آنان با نوع نگرش مسلمانان است که آن را برای موجودیت خود خطرساز می‌دانند.

جانشین نیروی قدس سپاه بیان کرد: تردید نداریم راه پر عزت مقاومت با پیروزی ادامه خواهد داشت و به استقرار حکومت اسلام با ولایت امام زمان (عج) خواهد انجامید.

سردار قاآنی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای راه مقاومت قهرمانان این مسیر روشن هستند و ما موظف هستیم قدردان خانواده آنان باشیم و راهشان را ادامه دهیم.

منبع: فارس

ارسال نظرات