۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۴۲۵۵
نماینده مجلس:

دولت وزرا و مسؤولان بی‌انگیزه در حل مشکلات را کنار بگذارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ‌گفت: دولت، وزرا و مسؤولانی را که اراده و انگیزه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند را کنار بگذارد.
محمدمهدی زاهدی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدمهدی زاهدی در یادواره شهدای 12 شهید روستای ده‌زیار و شهدای مدافع حرم که با حضور حجت‌الاسلام بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس جنوب‌شرق در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان در طول دوره پنج ساله استانداری خود در کرمان با روحیه جهادی خدمات ارزشمندی به استان داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور معین‌های اقتصادی در استان و طرح مثلث توسعه اقتصادی از جمله این اقدامات است که به‌عنوان الگوی کشوری معرفی شد، گفت: مردم کرمان قدردان خدمات و تلاش‌های رزم‌حسینی در کرمان بوده و تلاش‌های وی را در جهت رفع محرومیت‌زدایی در نقاط کم‌برخوردار استان فراموش نمی‌کنند.  

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ‌با بیان اینکه انقلاب ما با وجود دشمنی‌های استکبار و جریان صهیونیستی و تکفیری راه و مسیر خود را مشخص کرده است، گفت: باوجود همه گرفتاری‌هایی که امروزه در کشور وجود دارد، به‌ویژه در بحث مسائل اقتصادی، اما باز هم مردم ما پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این برهه از زمان وظیفه ما مسئولان است تا حضور مردم را قدر دانسته و برای رفع مشکلات مردم کار کنند، افزود: ‌نمایندگان مجلس شورای اسلامی نه از لحاظ سلیقه و نگرش سیاسی که از بعد حل مشکلات و دغدغه‌های مردم باید با هم یکی شوند. ما با وجود اختلاف‌نظرهایی که با دولت داریم اما راضی به تضعیف دولت نیستیم.

زاهدی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در کنار هم قرار گیرند، افزود: امیدواریم با روی کار آمدن مدیران جهادی و تغییر تعدادی از وزرا و مسئولان کشوری که نمی‌توانند همراه مردم بوده و مدیریت جهادی را پیاده کنند و اراده و انگیزه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند، اقدامات و گام‌های موثری برداشته شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ‌با اشاره به اینکه مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند اما از مسئولان انتظار دارند گفت: مردم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه انتظار دارند تا در کنار هم به حل مشکلات بپردازند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات