۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۷۴۲۵۱
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد؛

پیشگیری از بروز فساد با شفافیت اطلاعاتی/ برگزاری همایش بزرگ رسانه و اقتصاد در پاییز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشگیری از بروز فساد در کشور با شفافیت اطلاعاتی صورت می‌گیرد.
پور ابراهیمی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا پورابراهیمی امروز در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های مهم توسعه اقتصادی در همه کشورها این است که شفافیت وجود داشته باشد و یکی از زمینه‌های ایجاد شفافیت، ایجاد مطالبه‌گری و حضور اصحاب رسانه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مطالبه شفافیت در حوزه فعالیت‌های اقتصادی از سوی رسانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: پیشگیری از بروز فساد در کشور با شفافیت اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

پورابراهیمی افزود: طی سال‌های گذشته با تصمیمات و تلاش‌های رزم‌حسینی که جزو بهترین استانداران کشور بود، مباحث توسعه‌ای بدون تکیه بر دولت در استان پیگیری شد و نتیجه آنها که طراحی جدیدی در حوزه اقتصادی بود در کرمان به ثمر نشسته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: این الگوی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان، قابلیت توسعه و ایجاد در دیگر استان‌های کشور را دارد و باید مدل‌سازی کشوری شود.

وی خاطرنشان کرد: پاییز امسال همایش بزرگ رسانه و اقتصاد برگزار می‌شود و مدل‌سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان را در آنجا خواهیم داشت.

پورابراهیمی گفت: مسیر اقداماتی که در راستای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان ایجاد شده و کار ارزشمند پایه‌گذاری شده در استان باید ادامه یابد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته به واسطه حضور معین اقتصادی در شهرستان قلعه‌گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: آمار دستگاه قضا و امنیتی استان از کاهش میزان جرائم در شهرستان قلعه‌گنج گزارش می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی گفت: دولت باید تیم اقتصادی خود را متناسب با جنگ اقتصادی تغییر دهد و این تغییر هم در حوزه افراد و هم در حوزه سیاست‌ها باشد.

وی ابراز داشت: مجلس نیز آماده است در کنار دولت کمک می‌کند، همه ارکان نظام جمهوری اسلامی باید شرایط را برای تبدیل به فرآیند منطقی در مواجهه با دشمن همراهی کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات