۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۷۴۲۴۱

مستند «در امتداد فلق» در سمنان ساخته می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ساخت مستند «در امتداد فلق» در این استان، گفت: تلاش‌های روحانیون مستقر استان توسط روابط عمومی این اداره کل به تصویر کشیده می‌شود.
مستند تبلیغی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ۲۰ مرداد با اشاره به تولید مستند تلویزیونی «در امتداد فلق» ویژه روحانیون مستقر استان سمنان، گفت روابط عمومی این نهاد در راستای معرفی بخشی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور روحانیون مستقر در مناطق روستایی اقدام به تهیه این مجموعه تلوزیونی کرده است.

وی با ابراز اینکه مجموعه «در امتداد فلق» به تهیه کنندگی مهران رستمی و توسط روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در حال تولید است، متذکر شد: این مستند تلوزیونی طی دو سال گذشته از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است و این روند ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اهمیت آموزش و رشد فرهنگی روستاها و توانمندسازی آنها در راستای اقتصاد مقاومتی، یکی از مهمترین ماموریت های روحانیون مستقر است، افزود: دوربین در امتداد فلق با حضور در روستاها، تلاش های خستگی ناپذیر این روحانیون سختکوش را در راستای حفظ سنت زیبای سبک زندگی ساده و اسلامی به تصویر می کشد.

ارسال نظرات