۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۷۴۲۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دشمنان همواره به دنبال تزلزل جایگاه روحانیان در جامعه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان همواره به دنبال تزلزل جایگاه روحانیان در جامعه و بین مردم هستند.
حجت الاسلام داداش زاده

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد داداش زاده در دوره آموزشی میثاق طلبگی منطقه ۲ کشور در ارومیه اظهاردادشت: علما و روحانیون در همه ی اعصار و دوران درجهت حفظ دین و مکتب نقش ممتاز و اصلی را داشته و دین اسلام را قرن ها حفظ کرده و به نسل کنونی انتقال داده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن و تزلزل جایگاه روحانیون در جامعه و بین مردم هستند، افزود: یکی از مهم ترین توطئه هایی که دشمنان از قدیم الایام بخصوص پس از پیروزی انقلاب پیگیری می‌کنند، ضربه زدن به جایگاه روحانیون و سلب اعتماد مردم از این قشر تاثیرگذار جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این برهه ی حساس علما و روحانیون باید ارتباط خود را با مردم و به‌ویژه جوانان تقویت کنند، چراکه دشمن به دنبال دین گریزی و دین هراسی بین جوانان است، بنابراین ارتباط با جوانان و آحاد مردم می تواند رابطه ی بین دین و مردم را تقویت کند.

حجت‌الاسلام داداش زاده افزود: تولید محتوا، مقاله نویسی در خصوص آسیب های فضای مجازی، تشویق به مطالعه ی کتاب در رابطه با سیره ی زندگی اهل بیت (ع) و حضور پررنگ توام با سواد رسانه ای توسط روحانیون می تواند ضمن آگاهی بخشی به جوانان راهکار مناسبی برای مقابله با جریان فکری تکفیری ها و وهابیت باشد،همچنین داشتن آگاهی، آشنایی و رصد تحرکات تکفیری ها و وهابی ها درخصوص تخریب چهره ی اهل بیت (ع) از اهم وظایف روحانیون در سطح جامعه بخصوص فضای مجازی است.

برگزاری این دوره با همکاری تبلیغات اسلامی استان و با حضور جمع کثیری از روحانیون استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل، در اردوگاه نور اداره ی کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات