۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۷۴۲۰۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «مربی نمونه(تفسیر سوره لقمان)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «مربی نمونه(تفسیر سوره لقمان)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «مربی نمونه(تفسیر سوره لقمان)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مربی نمونه(تفسیر سوره لقمان)» اظهار داشت: دانشمندان به خوبی دریافته‌اند که زیربنای زندگی در دوران کودکی پی‌ریزی می‌شود و سعادت و شقاوت ادوار مختلف‌ زندگی، در گرو طرز تربیت دوران کودکی است.

وی گفت: یکی از مربّیان نمونه، حضرت لقمان (ع) است. اندرزهایی که لقمان به فرزند خود داده و قرآن‌ مجید آنها را به عنوان برنامه تربیتی در این سوره آورده است، همگی براساس ایجاد شخصیت در فرزند، استوار است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر، در 23 فصل، تفسیری بر سوره لقمان است. در این کتاب، مباحثی مانند «نشانه‌های نیکوکاران» و «انحراف‌ در دستگاه رهبری» و «یک اعجاز علمی قرآن» مورد بحث قرار گرفته است.

وی به معرفی کتاب «مربی نمونه(تفسیر سوره لقمان)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جعفر سبحانی تبریزی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «مربی نمونه(تفسیر سوره لقمان)» با 271 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 130000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 32500 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/۹۲۵ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات