۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۷۴۱۸۹
نماینده خبرگان رهبری:

دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی با قاطعیت برخورد کند

آیت الله شبستری گفت: اقدامات ضدایرانی عده‌ای سودجو و رانت‌خوار زالوصفت موجب یأس و ناامیدی مردم می شود، در چنین شرایطی انتظار داریم دستگاه قضایی با قاطعیت کامل برخورد کند.
آیت الله محسن مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع اقشار مختلف مردم تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: منشاء برخی از مشکلات اقتصادی کشور در ضعف مدیریت و بی‌تدبیری مسؤولان است.

وی ریشه بخش دیگر از مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی‌های اخیر را ناشی از تحریم ها و توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در چنین شرایطی، عده‌ای منفعت‌طلب، سودجو و فرصت‌طلب به جان اقتصاد کشور افتاده‌اند و موجب التهابات بازار طلا و ارز شده اند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به کشف انبارهای احتکارکنندگان در نقاط مختلف کشور گفت: عده‌ای با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله برنج و آرد به دنبال کسب سودهای کلان هستند، این در حالیست که چنین افرادی مفسد فی الارض اقتصادی هستند.

آیت الله شبستری با بیان این‌که عده‌ای از محتکران و مفسدان اقتصادی شناسایی و دستگیر شده‌اند، افزود: برخورد با این مفسدان اقتصادی و محتکران بزرگ که به اقتصاد کشور لطمه می زنند جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده و قوه قضائیه باید به شدت و قاطعیت با آنان برخورد کند.

امام جمعه سابق تبریز افزود: متأسفانه بیش از آنکه تحریم ها و سیاست های دشمنان در اقتصاد کشور اثرگذار باشد، اقدامات ضدایرانی برخی از مسؤولان و عده‌ای سودجو و رانت‌خوار زالوصفت موجب یأس و ناامیدی مردم می شود، در چنین شرایطی انتظار داریم دستگاه قضایی با قاطعیت کامل برخورد کند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان امروز اهداف شوم خود را از جنگ فرهنگی و اقتصادی دنبال می کنند، اظهار داشت: آمریکا و رسانه‌های وابسته به غرب با جنگ نرم، هجمه فرهنگی و گسترش فضای ناامیدی و یأس در فضای مجازی به دنبال انحراف در آرمان های انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه راه پدران انقلابی را وظیف نسل جوان کشور دانست و گفت: نسل اول انقلاب دشمن را از خانه راند، امروز نیز فرزندان آن مجاهدان انقلابی نباید اجازه ورود دشمن از پنجره را بدهند، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همگرایی برای مقابله با دشمنان واحد هستیم./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات