۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۷۴۱۵۹
استاد حوزه علمیه:

مدعیان حقوق بشر مستحق هزاران بار اعدام هستند

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: جنایتکاران واقعی و مدعیان حقوق بشر از جمله ترامپ مستحق یکبار اعدام نیستند که مستحق هزاران بار اعدام هستند و باید به تعداد آدم هایی که در سوریه و عراق کشته‌اند، اعدام شوند.
آیت الله تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تقوایی در جلسه تفسیر قرآن که در مسجد باب الحوائج لویزان برگزار شد، ضمن اشاره به انقلاب جهانی اسلام، گفت: امام خمینی(ره) با قیام و انقلاب اسلام کاری درجه یک و جهانی کرد زیرا امام خدایی شده بود و به همین علت نیز انقلاب اسلامی در جهان اول شد.

وی افزود: امروز ایران سلطان عالَم است؛ ایران در سوریه و عراق بر آمریکا پیروز شد. در یمن، یمنی ها به واسطه جبهه مقاومت بر آمریکا و آل سعود پیروز شدند. آمریکا کاره ای نیست. سوریه، عراق و لبنان که نجات پیدا کردند، یمن هم ان شاءالله نجات پیدا می‌کند.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: آمریکا و آل سعود عددی نیستند؛ اگر امام زمان(عج) اراده کند، دیگر هیچ کس نمی تواند مقابل ایشان بایستد. شاید بعضی بگویند چشم در مقابل چشم به نوعی خشونت طلبی است اما خشونت طلبی این است که مردم یمن را می کشند.

وی افزود: آیا موشک های لندن نیست که در ریاض پول نفت مسلمانان را می خورد بعد به سوی زن و بچه های یمنی شلیک می‌شود؟ مردم یمن جنایتکارند یا اینها؟ آیا این ها پول و حقّه بازی و حیله گری پاریس، واشنگتن و نیویورک نیست؟ اگر مردم مظلوم یمن یک موشک در لندن بزنند گناه است؟ این ها دارند تمام مردم یمن را ریشه کن می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: خداوند در قرآن می فرماید «وَالْعَيْنَ بِالْعَيْنِ وَالْأَنْفَ بِالْأَنْفِ وَالْأُذُنَ بِالْأُذُن؛ چشم در مقابل چشم، گوش در مقابل گوش، بینی در مقابل بینی. در فرمایشات قرآن و اسلام هیچ شکی نیست. تا پای موشک زدن به نیویورک و واشنگتن می افتد، حرف از حقوق بشر می زنند و می گویند مردم واشنگتن چه گناهی کرده اند؟ مردم لندن چه گناهی کردند؟!

وی افزود: مردم مظلوم یمن، زن یمنی، اتوبوس بچه های یمنی، زن باردار یمنی، بیمارستان یمنی، مدرسۀ یمنی را بزنند بُکشند نابود کنند، عین خیالشان هم نیست؛ خدا لعنتشان کند. این حقوق بشر نیست؟ این اشکال ندارد؟ بیمارستان ها و کودکستان های یمن را نابود می‌کنند اما اگر کسی بگوید در لندن موشک بزنید او را جنایتکار می‌دانند؛ اگر مردم یمن به لندن پاریس، نیویورک و واشنگتن موشک بزنند حقشان است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: چطور آنها تمام بیمارستان های یمن را با بمب خوشه ای بمباران می‌کنند اما اگر یمنی‌ها به لندن موشک بزنند جنایت است؟ خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید «لَقَدْ كُنْتَ فِي غَفْلَةٍ مِنْ هذَا»؛ روز قیامت ملائکه ندا می دهند و می گویند تو خودت غافل بودی از روز قیامت؛ «فَكَشَفْنَا عَنْكَ غِطَاءَكَ»؛ ما پرده را از روی چشمت برداشتیم «فَبَصَرُكَ الْيَوْمَ حَدِيدٌ»؛ حالا چشمت می بیند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی ابراز داشت: در آن روز جنایتکاران واقعی و مدعیان ظاهری حقوق بشر مانند ترامپ مشخص می‌شوند. این ها مستحق یکبار اعدام نیستند که مستحق هزاران بار اعدام هستند. مَکرون، رئیس جمهور فرانسه، چند بار باید اعدام شود؟ این جنایتکاران به تعداد آدم هایی که در سوریه و عراق کشته‌اند، باید اعدام شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش قرآن کریم صبح قیامت نزدیک است. بر همه ما واجب است نَفْس خود را بسازیم و برای ظهور امام زمان(عج) خود را آماده کنیم./۹۶۹/پ202/ب1

ارسال نظرات