۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۷۴۱۰۶
امام جمعه اهواز تأکید کرد؛

ضرورت برخورد شدید با محتکران و اخلالگران اقتصادی

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به احتکارهای صورت گرفته و دریافت کنندگان دلار به نرخ دولتی، از سران ۳ قوه برخورد شدید با اخلالگران و محتکران را خواستار شد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به در پیش بودن شهادت امام جواد(ع) عنوان داشت: آن امام بزرگوار در ۲۵ سالگی به وسیله همسرشان که دختر مأمون عباسی بود و به دستور معتصم عباسی به فیض شهادت نائل آمد اما در مدت کوتاه امامت؛ شاگردان بسیاری تربیت و ولایت شان را به منصه ظهور رساندند و وکلایی را اختیار کردند که علی بن مهزیاری از جمله وکلای آن حضرت بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج مولای متقیان و سیده زنان جهان تسهیل در امر ازدواج را خواستار شد و افزود: جوانان ما به علت بیکاری ترس از ازدواج دارند در حالی قرآن کریم عدم ترس از فقر را خواهان است و نباید ازدواج و تشکیل خانواده را منوط به اشتغال کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه جوانان باید در پی مهارت آموزی باشند، اضافه کرد: جوانان ساده زیستی و پایین آوردن توقعات و والدین نیز کمک و تسهیل در امر ازدواج را مورد توجه قرار دهند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان در ادامه با اشاره به موضع مسؤولان و ملت عراق در برابر تحریم های آمریکا علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: از موضع کشور دوست و برادر عراق در اعلام برائت و انزجار از تحریم های آمریکا و حمایت از جمهوری اسلامی ایران نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به احتکارهای صورت گرفته و دریافت کنندگان دلار به نرخ دولتی تصریح کرد: فساد اقتصادی بدتر از فساد سیاسی است و از مسؤولان برخورد و مقابله شدید با چنین عناصری را خواستاریم، مسؤولان ۳ قوه باید به وظایف خود در برخورد با چنین محتکران و اخلالگرانی عمل کنند.

آیت الله موسوی جزایری احتکار و سوءاستفاده از ارز دولتی دریافت شده از سوی برخی ها را ظلم و بی انصافی دانست و گفت: با آنکه هنوز در عزای شهدای مدافع حرم هستیم اما عده ای خون مردم را به شیشه کرده و فسادهای اقتصادی به راه می اندازند.

وی با اشاره به ۲۱ مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک اهتمام دولت و مسؤولان به چنین صنایعی را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به روز حمایت در ۲۲ مردادماه از تشکل های مردمی از گذشته فعال تر بوده و نقش آفرنیی بیشتری در جامعه داشته باشند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات