۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۷۴۱۰۲
امام جمعه موقت قزوین مطرح کرد؛

انتقاد به خانه مطبوعات قزوین به دلیل تجلیل از یک ضدانقلاب

امام جمعه موقت قزوین گفت: متاسفانه خانه مطبوعات قزوین با دعوت از یک عنصر ضد انقلاب به جشنواره مطبوعات باید مورد سوال قرار بگیرد که چرا در حالی که این همه خبرنگار پرتلاش و زحمتکش در استان داریم یک فردی که وابستگی به انقلاب ندارد حضور یافته و از وی تجلیل می‌شودو
حجت الاسلام علی قابل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار داشت: مسئولان و دولت‌مردان کشورمان باید در گرفتن مشورت از اطراف دقت بیشتری داشته باشند تا مشاوره‌های گرفته شده به ضرر کشور و انقلاب نباشد.

وی عنوان کرد: جای گلایه است در آستانه کنگره سه هزار شهید در استان قزوین باید از مسئولان پرسید چرا مسوولان اهمیت نمی‌دهند.

خطیب جمعه قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: متاسفانه خانه مطبوعات قزوین با دعوت از یک عنصر ضد انقلاب به جشنواره مطبوعات باید مورد سوال قرار بگیرد که چرا در حالی که این همه خبرنگار پرتلاش و زحمتکش در استان داریم یک فردی که وابستگی به انقلاب ندارد حضور یافته و از وی تجلیل می‌شود که مسببان این عمل باید مورد مواخذه قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: چرا شما باید به جای تقدیر از خبرنگارانی که در کف خیابان گزارش و خبر تهیه می‌کنند به سراغ قلم به دستی که همیشه علیه انقلاب نوشته اند، می‌روید؟ به دنبال کسب رضایت ضدانقلاب هستید؟

حجت‌الاسلام قابل افزود: بیشتر کسانی که رییس جمهور به آنها اعتماد کرده و در پست‌های مهم هستند نتوانستند موفق عمل کنند و فرد مورد اعتماد وی که سال‌ها رئیس بانک مرکزی بوده و برکنار شده چه بلایی بر سر اقتصاد آورده است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: چرا افراد خطاکار محاکمه نمی‌شوند؟ ما اعتماد کردیم اما چرا رییس جمهور جوابش را نمی‌دهد و نمی‌گوید در زمان مسابقات جهانی چند هزار خودروی قاچاق توسط چه کسانی وارد شد و چرا افراد خائن را کنار نمی‌گذارید.

وی با انتقاز از عملکرد چند وزیر اظهار داشت: وزیر مسکن چند بار گفته به بازار مسکن رونق می‌دهد تا مردم صاحب خانه شوند اما تا امروز کاری نکرده است، وزیر صنعت چه می‌کند و چرا افراد نالایق برکنار نمی‌شوند.

خطیب جمعه قزوین یادآور شد: استاندار سابق قزوین اعلام کرد ۲۰ هزار شغل ایجاد شده است اما امروز رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید آمار درست نیست که از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ هم گلایه داریم که چرا امروز این موضوع را تکذیب می‌کند.

وی خطاب به رییس جمهور ادامه داد: آقای رئیس جمهور با لباس شخصی و مبدل به میان مردم بیایید و یا از تلویزیون و رسانه‌های دیگر صدای مردم را بشنوید تا متوجه شوید که مردم چه وضعیتی دارند وچه شرایطی در کشور حاکم است.

حجت الاسلام قابل تاکید کرد: اعتماد به آمریکا یعنی بتن ریختن به قلب صنعت هسته‌ای کشور و فجایع دیگر دشمن در لباس دوست آمده و از زبان مردم حزب اللهی اطلاعیه می‌دهند که برای راهپیمایی مردم را به خیابان بکشانند اما شورای هماهنگی با راهپیمایی مخالفت کرده تا سوء استفاده نشود.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: حرکتی که در دهه ۷۰ برای استان شدن قزوین انجام شد مورد سوء استفاده قرار گرفت و امروز نمی‌گذاریم دوباره دچار آسیب شویم و اگر مخالفت یا اعتراضی به دولت داشته باشیم آن را از تریبون نماز جمعه مطرح می‌کنیم.

وی یادآور شد: نفوذی‌های دو تابعیتی در فکر ملت نیستند و کسانی که دل در گرو خارج از مرزها دارند نمی‌توانند به کشور خدمت کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات