۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۷۴۱۰۰
امام‌ جمعه موقت کرج:

انتظار داریم افکار عمومی توسط دولت به اطمینان برسد

امام‌ جمعه موقت کرج گفت: انتظار داریم افکار عمومی توسط دولت به اطمینان برسد در غیر این صورت دشمن تمام سعی خود را خواهد کرد تا امنیت مردم را با جنگ روانی و آشوبگری به هم بریزد.
 روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ قادر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: مقام معظم رهبری در سطح دنیا به‌عنوان سیاست‌مداری هوشیار شناخته‌شده‌اند و تمام سخنان ایشان تاکنون به واقعیت رسیده است.

وی تصریح کرد: باید در تمامی مسائل از بیانات ایشان استفاده کنیم و راهنمایی‌ها و فرامین وی را چراغ راه خود قرار دهیم. تا از این گردنه نیز مانند تمامی برهه‌های حساسی که دشمن برای ما ساخت، خلاص شویم.

امام‌جمعه موقت کرج بیان کرد: هجمه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اخیر در کشور، نشان‌گر افزایش تلاش دشمن برای جنگ روانی در ایران است و باید بسیار هوشیارانه حرکت‌های آنان را خنثی کنیم.  

حجت‌الاسلام‌ محمدی افزایش نامتعارف قیمت برخی از کالاها را برای به ستوه آوردن ملت دانست و گفت: ناامید ساختن و سیاه نمایی‌های بدخواهان در فضاهای مجازی و ماهواره‌ها برای به‌زانو درآوردن ما شدت گرفته است و اکنون مرحله‌ای است که باید دولت و مسئولین برای روشن ساختن افکار عموم و حل مشکلات قدم‌های اساسی بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: افکار عمومی باید نسبت به قیمت خودرو و سایر کالا به اطمینان برسد و انتظار داریم این کار توسط دولت انجام شود که در غیر این صورت دشمن تمام توان خود را برای برهم زدن امنیت مردم و راه انداختن جنگ روانی و آشوبگری به انجام خواهند رساند.

امام‌جمعه موقت کرج یادآور شد: بدخواهان و مخالفان در شب‌های گذشته تمام توان خود را برای برهم زدن آرامش شهر بکار گرفتند ولی مردم با بصیرت خود اجازه ناهنجاری را به آنان ندادند.

حجت‌الاسلام‌ محمدی با تشکر از زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی، بصیرت مردم استان البرز را ستودنی دانست و نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب خواند.

وی گفت: دولتمردان ما باید اجازه فساد به کسی ندهند، اما اگر به هر دلیلی فسادی از سوی هر نهاد یا فردی صورت گیرد، باید برخود صریح، قاطع و دقیق با فرد خاطی صورت گیرد.

امام‌جمعه موقت کرج ادامه داد: نباید اجازه دهیم افراد پس از فساد اقتصادی به‌راحتی روند عادی زندگی خود را ادامه دهند و لازم است مشمول مجازات شوند.

حجت‌الاسلام‌ محمدی بیان کرد: تعجب می‌کنم برخی از مسؤولان ظرفیت داخلی را فراموش کرده‌اند و تمام توجه خود را به خارج از کشور متمرکز می‌کنند و این اشتباه محض است.

وی بابیان اینکه جوانان و مردم این مرزوبوم 40 سال است که افتخارآفرینی‌های بسیاری را برای کشور خود در کارنامه دارند، یادآور شد: افتخاراتی همچون هشت سال دفاع مقدس و کشف انرژی هسته‌ای توسط جوانان همین مرزوبوم انجام شد.

امام‌جمعه موقت کرج با اشاره به توان علمی و نظامی کشور، خاطرنشان کرد: توانمندی کشور و مردم ما همیشه لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است و اقتدار ما او را به تنگ آورده است.

وی در پایان گفت: سالگرد شهادت شهید حججی نزدیک است و ما خطاب به ترامپ می‌گوییم، بدان و آگاه باش، با حججی‌های ایرانی طرف خواهی بود و همین جوانان پوزه‌ات را به خاک خواهند مالید.

منبع: فارس

ارسال نظرات