۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۷۴۰۹۲
امام جمعه موقت بجنورد:

دشمن از مقاومت اقتصادی ملت ایران رنجور است

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه راه ایستادگی در برابر تحریم‌های آمریکا ایستادگی و مقاومت است، گفت: یقین داشته باشید دشمن هم از مقاومت اقتصادی و ایستادگی ملت ایران خسته و رنجور است.
حجت الاسلام رحیم مهدوی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور، امام جمعه موقت بجنورد، امروز در نماز جمعه بجنورد، با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه گفت: نیروهای مقاومت با شکست ارتش به‌اصطلاح شکست‌ناپذیر صهیونیستی، وعده حقیقی خدا در نصرت مؤمنان را جلوه‌گر کردند.

وی معرفی حزب‌الله به‌عنوان قدرت نیرومند منطقه، بر هم خوردن محاسبات منطقه‌ای اسرائیل و وحشت صهیونیست‌ها از حرکت منسجم مقاومت اسلامی را از دیگر دستاوردهای پافشاری حزب‌الله بر حق عنوان کرد.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: آن زمان، دشمن برای تحویل گرفتن ۱۳ جنازه سربازان خود تحقیر شد و در مقابل مقاومت به زانو درآمد.

حجت‌الاسلام مهدوی پور با بیان اینکه چهل سال مقاومت ملت ایران در مقابل دنیای استکبار هم با لبیک به رهبری و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، تحقق یافته است افزود: دشمن همواره در حال توطئه افکنی و نفوذ است بنابراین در سختی‌های راه مقاومت خود، سست و شکننده و دلگیر نشوید و بدانید دشمن هم از ایستادگی شما، سیلی خورده و رنجور است.

وی افزود: برای حفظ اسلام، گاه اقدام جهادی و گاه سکوت انقلابی، راهگشا بوده و خواهد بود.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به 21 مردادماه، روز حمایت از صنایع کوچک هم گفت: با رفع موانع سر راه صنایع کوچک و با هزینه‌های کمتر، زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی پور در آستانه اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) گفت: امروز پدران و مادران باید با تأسی از این الگوهای حقیقی اسلام، با رفتار مسؤولانه، بدون چشم‌وهم‌چشمی و تکلفات و سنت‌های دست و پاگیر، مقدمات ازدواج جوانان برومند خود را فراهم کنند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات