۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۷۴۰۸۳
امام جمعه موقت زاهدان:

مدیران کارآمد در پست‌های کلیدی قرار گیرند/ رسانه‌ها مشکلات مردم را مطالبه کنند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: باید بدون نگاه‌های سیاسی، شایسته سالاری را ملاک انتخاب مدیران قرار داده و مدیران کارآمد را در پست‌های کلیدی قرار دهیم تا با تدبیر و تفکر بتواند بر وظایف خویش نسبت به مردم فائق آید.
حجت الاسلام حمیدی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان اظهار کرد: اولین  روز ماه ذی الحجه مصادف با سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و روز ترویج فرهنگ ازدواج است که اگر دنبال یک  الگوی موفق هستیم بهترین الگو امام علی و حضرت زهرا هستند و ما باید بنیاد خانواده را در زندگی بر اساس آموزه های آنها انجام دهیم.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: همه مشکلاتی که بر اساس مسائل خانواده داریم به خاطر تغییر سبک زندگی است، اگر به الگوهای اسلامی توجه کنیم مشکلات در حوزه خانواده‌ها به حداقل می‌رسد.

وی ادامه داد: مقدس‌ترین بنیاد جامعه خانواده است، فلسفه تشکیل خانواده در اسلام ایجاد آرامش است، مرد و زن بدون هم به آرامش نمی رسند.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه مناسک حج سالی یک بار برگزار می‌شود، گفت: سعودی‌ها به جای مبارزه با مخالفان اسلام با آنها هم پیمان شده‌اند و شاهد آن هستیم که حج تهی از منافع اسلام است اما امیدواریم بتوانیم از این کنگره عظیم و ظرفیت بزرگ آن بهره‌مند شویم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه افزود: مسایل اقتصادی در ایران باید به بهترین نحو حل شده و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نظام داده نشود.

وی ادامه داد: جنگ آمریکا با ایران اسلامی از اول انقلاب شروع شده و با حربه‌های مختلف ادامه یافته و امروز نیز این جنگ در شکل اقتصادی خود را نشان می‌دهد که لازم است مردم با تقویت اتحاد و انسجام از سوئ استفاده دشمنان جلوگیری کنند و اجازه تفرقه میان دولت و مردم را ندهند.

رسانه‌ها وظیفه دارند مشکلات مردم را مطالبه کنند

حجت‌الاسلام حمیدی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها مطالبات به حق مردم را پیگیری می‌کنند، گفت:  اصحاب رسانه و مطبوعات، وظیفه دارند مشکلات مردم را مطالبه کنند، نباید مدیران ناکارمد روی کار باشند، باید جدای از نگاه‌های سیاسی شایسته سالاری را ملاک انتخاب مدیران قرار داده و مدیران کارآمد را در پست‌های کلیدی قرار دهیم تا با تدبیر و تفکر بتواند بر وظایف خویش نسبت به مردم فائق آید.

وی با اشاره به اینکه مردم برای این نظام و انقلاب هزاران شهید داده و پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی هستند، گفت: هیچ مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد، امیدواریم مسؤولان با استفاده از راهنمایی‌های مدبرانه رهبری انقلاب مشکلات اقتصاادی کشور را برطرف کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات